Hej allesammen
Jeg skriver herinde fordi jeg søger nogen gode råd.
Jeg er 20 år her til september, og jeg vil meget gerne blive gift med en jeg kan lide fra mit hjemland. Problemet er bare at jeg ikke ved hvordan at jeg kan få ham herop, da jeg selv er studerende i øjeblikket på HF-enkeltfag..
Jeg har aldrig diskuteret det her med nogen, så derfor vil det være rart at høre jeres råd og anbefalinger
På forhånd mange tak
God weekend.
-Diamond
SPØRGSMÅL ang. visum
-
fundiver199
Re: SPØRGSMÅL ang. visum
Kære Diamond
Velkommen til forum. Hvad mener du med "få ham herop"? Du skriver i underforum "visum", og visum er noget, som man søger om, hvis man gerne vil besøge et andet land i en begrænset periode og herefter rejse hjem igen.
Hvis man gerne vil bo i et andet land, så skal man søge om opholdstilladelse.
Jeg tror, at du skal starte med at læse alle teksterne under "jeg vil...." her på hjemmesiden, og desuden skal du også læse de danske myndigheders egen hjemmeside om diverse udlændingeregler:
www.nyidanmark.dk
Velkommen til forum. Hvad mener du med "få ham herop"? Du skriver i underforum "visum", og visum er noget, som man søger om, hvis man gerne vil besøge et andet land i en begrænset periode og herefter rejse hjem igen.
Hvis man gerne vil bo i et andet land, så skal man søge om opholdstilladelse.
Jeg tror, at du skal starte med at læse alle teksterne under "jeg vil...." her på hjemmesiden, og desuden skal du også læse de danske myndigheders egen hjemmeside om diverse udlændingeregler:
www.nyidanmark.dk