familjebvis

Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
devran

familjebvis

Indlæg af devran » 15.11.2010 17:40:25

Hej alle herinde, mange tak for de gode svar og råd.

jeg har fået svar på det meste ved at læse de forskellige indlæg.

men dog et spørgsmål jeg ikke er helt sikker på endnu, der står i det nedenstående hvilke dokumenter konen skal have med ved ansøgning, MEN der står "FAMILJEBEVIS" jeg har lige modtaget mit personnummer fra skatteverket, er DEN som er familjebeviset?? det er nemlig et stykke papir, hvor mit svenske personnummer står samt min adresse..håber jeg får et svar..

• ditt pass
• två fotografier i passformat, som är tagna rakt framifrån och som inte är äldre än sex månader
• vigselbevis eller äktenskapsbevis (gäller gifta par och registrerad partner)
• familjebevis för personen som bor i Sverige (dig, og det er her det bliver vigtigt, at dit ægteskab er registreret!)
• folkbokföringsbevis, hyreskontrakt eller köpebevis för bostad eller andra document som visar att ni bott tillsammans (gäller personer som bott tillsammans i annat land än Sverige) (dette er vel ikke relevant for jer?)

skaanebo

Re: familjebvis

Indlæg af skaanebo » 15.11.2010 17:42:08

Personbevis udstedes til mange forskellige formål. Derfor skal du bestille et personbevis med det formål, at det skal være et familjebevis. Man kan også få personbevis til fx visum (inbjudan), Id-kort m.m.

devran

Indlæg af devran » 15.11.2010 17:50:10

ok tak, dvs jeg kan ikke bruge det jeg har modtaget..

men ved du om jeg kan tage til skatteverket og få et såkaldt familjebevis med det samme? hvis nej synes nemlig ikk jeg kan bestille det via nettet???

er lidt på bar bund :(

missy

Indlæg af missy » 15.11.2010 17:52:52

devran skrev:ok tak, dvs jeg kan ikke bruge det jeg har modtaget..

men ved du om jeg kan tage til skatteverket og få et såkaldt familjebevis med det samme? hvis nej synes nemlig ikk jeg kan bestille det via nettet???

er lidt på bar bund :(
Du kan både gå ned og hente det fra skatteverket, eller bestille det via nettet http://www.skatteverket.se/privat/blank ... 00231.html

Der skal du bare vælge familje bevis også taste dit cpr nummer ind så sender de det hjem til dig ;)

devran

Indlæg af devran » 15.11.2010 17:57:23

takker igen, hvad skulle jeg dog gøre uden denne super hjemmeside... :D :wink:

Besvar