bankgaranti
-
Mariakazmi
bankgaranti
hej jeg skal til at søge fs men inden jeg gør d vil jeg gerne have bankgarantien klar kan nogen råde mig til hvor det er bedst for mig at låne penge ? jeg har danske bank er der flere måder man kan få banken til at stille bankgarantien ? men jeg skal låne da jeg har brugt pengene på en bolig
Hilsen maria
-
smukkemolly51
Re: bankgaranti
Hej maria..
Synes du skal tag en snak med din bankmand/kvinde.. Jeg havde hellere ikke pengene.. Men da det er en bankgaranti. Så behøver du jo ikke låne pengene, men bare skal få din bank til at hjælpe dig med at du stiller en garanti. For at hverken du eller din mand vil modtage offentlig hjælp feks kontanthjælp. Jeg har sådan en garanti og i min bank skal jeg så betale 1000 kr om året for at have denne garanti
held og lykke
Synes du skal tag en snak med din bankmand/kvinde.. Jeg havde hellere ikke pengene.. Men da det er en bankgaranti. Så behøver du jo ikke låne pengene, men bare skal få din bank til at hjælpe dig med at du stiller en garanti. For at hverken du eller din mand vil modtage offentlig hjælp feks kontanthjælp. Jeg har sådan en garanti og i min bank skal jeg så betale 1000 kr om året for at have denne garanti
held og lykke
-
Mariakazmi
hej tak for svar må jeg hører hvilken bank du har ? jeg ringede til danske bank og spurgte om jeg ku låne penge til bankgaranti og damen svarede jamen en bankgaranti skal du selv have vi kan ikke låne dig penge du skal jo forsørge din mand i 7 år hvad skal jeg dog nu gøre ??? hilsen maria
-
fundiver199
Hvis du har købt en andels- eller ejerbolig, så kunne en mulighed jo være at optage et lån med sikkerhed i denne bolig og herefter deponere pengene på en anfordringskonto.
Du skal nok bede om et møde med din bankrådgiver og ikke bare ringe til banken. Og hvis din nuværende bank viser sig usamarbejdsvillig, jamen så er der jo mange andre banker på markedet, som du kan skifte til.
Du skal nok bede om et møde med din bankrådgiver og ikke bare ringe til banken. Og hvis din nuværende bank viser sig usamarbejdsvillig, jamen så er der jo mange andre banker på markedet, som du kan skifte til.
-
smukkemolly51
Hej maria
Jeg har arbejdernes landsbank. Tror genrelt ikke bankerne er vilde med at lave sådan en garanti.. Jeg skulle også fortælle min bank hvad det gik ud på, at det ikke var at låne pengene men bare en garanti jeg skulle stille for at bevise vi kunne klare os selv
Tror det kommer an på hvilket forhold du har til din bank. Men for mig var det nok bare at snakke med min bankmand i tlf. og jeg er hverken rig eller har mange penge og smide rundt med..
Jeg har arbejdernes landsbank. Tror genrelt ikke bankerne er vilde med at lave sådan en garanti.. Jeg skulle også fortælle min bank hvad det gik ud på, at det ikke var at låne pengene men bare en garanti jeg skulle stille for at bevise vi kunne klare os selv
Tror det kommer an på hvilket forhold du har til din bank. Men for mig var det nok bare at snakke med min bankmand i tlf. og jeg er hverken rig eller har mange penge og smide rundt med..
Ja,men det sagde de ikke direkte til mig men jeg havde på fornemmelsen at hvis de 60.000 ikke skulle bruges til bankgaranti og jeg ikke havde forsørgelsespligt så ville jeg godt kunne låne pengene.Mariakazmi skrev:hej tak for svar må jeg hører hvilken bank du har ? jeg ringede til danske bank og spurgte om jeg ku låne penge til bankgaranti og damen svarede jamen en bankgaranti skal du selv have vi kan ikke låne dig penge du skal jo forsørge din mand i 7 år hvad skal jeg dog nu gøre ??? hilsen maria
Prøv andre banker.
Vh Keff.