Lær dansk på dvd
Lær dansk på dvd
Hej,
Er der nogen der kender til godt "lær dansk" kursus for begyndere på cdROm/dvd?
Jeg leder efter noget til min mand, så han kan begynde at lære dansk mens vi stadig bor i Tanzania.
VH mvrose
Jeg leder efter noget til min mand, så han kan begynde at lære dansk mens vi stadig bor i Tanzania.
VH mvrose
-
Nashenas_Dk
- Geografisk sted: Danmark
Re: Lær dansk på dvd
mvrose skrev:Hej,
VH mvrose
Rosetta Stone Level 1 - Dansk sprogkursus
http://www.transmedia.dk/shop/rosetta-s ... -340p.html
Der er en, der hedder "Godt Sagt" med 2 lyd cd'er , som min mand var vældig tilfreds med til at starte på. Så findes der også en rigtig god bog, der hedder Aktiv Dansk, hvor den danske grammatik er oversat til rigtig mange sprog, men ved dog ikke om den er på dvd (?)
Fjernundervisningen har denne side: www.fjern-uv.dk som I måske i fællesskab også kan få noget ud af
mvh
Fjernundervisningen har denne side: www.fjern-uv.dk som I måske i fællesskab også kan få noget ud af
mvh
Tak for tipsene. Nu igang med at prøve at skaffe enten Rosetta Stone eller Talk Now, men de er lidt dyre, så kom jeg til at tænke på at det kunne være at der var nogen herinde som kunne tænke sig at skille sig af med deres??
mvrose
mvrose
-
wesensteen
- Kontakt:
Du kunne måske også prøve biblioteket.
Jeg kunne tænke mig at høre om den nænvte CD-rom og bog forudsætter engelskkundskaber? Min kone taler spansk, og det er lidt svært at finde noget der er godt med hendes baggrund, så han kan sidde hjemme og lære dansk.
Jeg kunne tænke mig at høre om den nænvte CD-rom og bog forudsætter engelskkundskaber? Min kone taler spansk, og det er lidt svært at finde noget der er godt med hendes baggrund, så han kan sidde hjemme og lære dansk.
-
fundiver199
Hej Wesensteen. Hyggeligt at høre fra dig igen
Kunne du ikke ved lejlighed fortælle om, hvordan historien med jeres problemer med de tyske myndigheder endte? Det kunne være interessant at høre og også en hjælp for dem, som planlagger at flytte til Tyskland og har svært ved at finde hoved og hale i de særlige tyske krav og ønsker til EU-borgere, som vil benytte retten til fri bevægelighed.
Kunne du ikke ved lejlighed fortælle om, hvordan historien med jeres problemer med de tyske myndigheder endte? Det kunne være interessant at høre og også en hjælp for dem, som planlagger at flytte til Tyskland og har svært ved at finde hoved og hale i de særlige tyske krav og ønsker til EU-borgere, som vil benytte retten til fri bevægelighed.
-
wesensteen
- Kontakt:
Ja, Fundiver99, du og en der kalder sig skaubo eller noget lign, var en meget stor hjælp, både informativt og ikke minst moralsk. Jeg fik de nødvendige links, læste materialet og den moralske opbakning gjorde at jeg rettede ryggen og satte hårdt mod hårdt. Det var et specielt forløb og som jeg forstod det, var min kone den første nord for Hamburg, der fik ophold på den måde under de betingelser. Jeg mener jeg har skrevet om forløbet i forummet, men jeg kan godt lave en fuld opsummering og sætte den ind under skæbner (?) eller et andet passende sted. Det er jo lidt off topic i denne tråd, og nu skal jeg ud i den tyske natur med min Cubanske kone som fik 5 års EU ophold., så tæt på grænsen at man kan komme til at køre over den uden at helt være klar over det..
-
fundiver199
Ja tak det må du meget gerne gøre på et tidspunkt, hvor "naturen ikke kalder" 
Og gør det endelig i en ny tråd, da det, som du siger, er "off topic" i denne.
Og gør det endelig i en ny tråd, da det, som du siger, er "off topic" i denne.