Hey igen!
Vi har sammen med min mand fremlejet boligen vi er i nu. Er fremleje lige så fint som leje når man skal søge efter EU-regler??
Fremleje?
-
Kim P. Nyberg
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: Fremleje?
Der er ingen forbud i EU-regelsættet mod at fremleje. Der er kun krav om, at I skal kunne blive folkeregistreret på adressen og at I kan lukke døren bag jer.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
Hej Kim,
Kan det passe?
Det vil sige nu skal jeg søge i forhold til EU reglerne og flytte tilbage til Danmark igen efter et par måneder.
Skal jeg så fremlægge noget omkring min bolig i Sverige til US?
Er det ikke nok bare at vise dokumenter på at man har været registreret på en svensk bopæl til us?
Kan det passe?
Det vil sige nu skal jeg søge i forhold til EU reglerne og flytte tilbage til Danmark igen efter et par måneder.
Skal jeg så fremlægge noget omkring min bolig i Sverige til US?
Er det ikke nok bare at vise dokumenter på at man har været registreret på en svensk bopæl til us?
-
fundiver199
Nej det er ikke nødvendigvis nok, for det er meget nemt at lade sig registrere på en adresse uden reelt at bo der. Men du skal selvfølgelig også vise Udlændingeservice kvittering for, at du har ladet dig folkeregistrere i Sverige, det er bare ikke nok i sig selv. Se det svar, som jeg har givet dig i en anden tråd.Besiktas skrev:Er det ikke nok bare at vise dokumenter på at man har været registreret på en svensk bopæl til us?