Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.
Redaktører: ZB, AUG Board
-
Married2Algerian
- Geografisk sted: Malmö
af Married2Algerian » 02.06.2009 17:04:46
Er der andre der ikke kan modtage sms fra sin mand/kone/käreste?.
Nu har jeg skiftet til 3 forskellige selskaber. Den ene er LycaMobile, den anden noget med P ....., også den sidste Conviq. Og min mand kan bare ikke sende sms'r til mig.
Hvad kan der väre galt?

Whatever happens, happens for a reason
-
skaanebo
Det er nok din mands udbyder, det er galt med, og ikke dine svenske. En række selskaber i udlandet har ingen aftaler med svenske teleselskaber, og derfor kan man så ikke sende sms mellem de pågældende lande.
Hvis du har et dansk telefonnr., kan du jo prøve, om det virker i Sverige ved roaming (eller få dig en aftale med din danske udbyder om roaming) og se, om du så ikke kan modtage og sende sms, selvom det nok er forholdsvist dyrt.
Alternativt få din mand til at skifte sin udbyder og finde en, som har indgået en international aftale med et svensk teleselskab.
-
Kirill
- Geografisk sted: Sønderjylland
Hejsa
Jeg kender selv problemet, min kæreste bor i Algeriet. Teleselskaberne i Algeriet har ikke ret mange aftaler med teleselskaber i andre lande.
Jeg sendte en mail til min kæreste med de teleselskaber jeg lige umiddelbart kunne komme i tanke om i Danmark, han ringede derefter til hans udbyder for at høre hvilke selskaber de havde aftale med.
Derefter sendte han besked til mig, og ud af de selskaber som hans selskab har aftale med, valgte jeg så at flytte mit nummer.
Det er nok den måde du skal gøre det på.
-
Married2Algerian
- Geografisk sted: Malmö
af Married2Algerian » 03.06.2009 08:41:51
Takker jer begge for svar. Tro jeg vil snakke med ham om måske at skifte hans nummer först. Vil også kigge efter det telefon selskaber man har her i Sverige ligesom dig Krill.

Whatever happens, happens for a reason