hej
Jeg er en ung pige på 24 år, der lige er blevet gift med en fra Indien... Og søger så familien sammenføring... Men overvejer at flytte til Sverige eller London i stedet for, og vil høre om du ved om jeg kan tage til Sverige eller london, og efter et stykke tid søge om familie sammenføring? Kan jg kontakte dig over telefon eller lignende, nemmere t stille spørgsmål over telefon nemlig..
Jeg har danskstatsborgerskab.. og kunne tænke mig at bosætte mig i London, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre... Hvis nu jeg flytter til London, og derefter søger om familiesammenføring, kan jeg så godt få det eller få lov til at søge om det, selvom jeg blev gift med ham fra Indien mens jeg boede i Denmark, for på vores vielsesbrev står der jo dansk adresse på, skulle det gøre nogen forskel?
håber at høre fra dig?
Hvis man søger arbejde i et andet EU land, er det nemmere for familiesammenføring i DK eller hvordn er det egentlig?
Det her er ikke nogen sag, det er nogen ting jeg gerne vil vide inden jeg søger om familiesammenføring her i Denmark, i det jeg har fået kontanhjælp kan de først se på sagen et år efter. og derfor vil jeg til et andet land for at få familiesammenføring hurtigst muligt.
håber at høre fra jer...