Ægteskab- svenskpersonnummer
Ægteskab- svenskpersonnummer
Hej venner. Jeg håber jeg kan få svar på min spørgsmål. Det er første gang jeg er udsat for sådan noget. Jeg håber I vill five mig ro i sjælen. Jeg vil starte med at fortælle min historie. Jeg har fundet en rigtig sød mand i sverige. Han bor i sverige og har svensk personnummer men ikke opholdstilladse. Jeg er dansk statsborger bor i dk. Jeg startede med at søge om ægteskab i sverige . Vi udfyldte såkaldte hindersprøving- prøvelselsattest .der gik 2 uger så ringede jeg til skatteverket og annulerede anmodningen fordi jeg gad ligepludselig ikke blive gift. De nåede ikke kigge på vores sag. Det var meget dumt af mig men det gjord jeg . Så blev ansøgning annuleret og vi fik brev på den er annuleret. Efter 2 dage så søgte vi om igen. Dvs vi anmodte om ny prøvelsesattest. Der er gået en uge efter den sidste ansøgning og sagen er stadig under behandligen. Idag har jeg flyttet min adresse til sverige. De spurgte mig hvad årsagen er du vil flytte til sverige. Så sagde jeg "jeg skal giftes her og arbejde i sverige" sagen er så nu venter jeg både på min svensk person nummer bliver godkent og vi får tilladse til ægteskab. Jeg har desude fået arbejde her i sverige. Mit spørgsmål er så . Jeg er bange for jeg ikke kan få svensk person nummer fordi de kan se jeg har annuleret min første ansøgning om hindersprøving. Kan de være en årsag til det. Please hjælp mig. Jeg skulle aldrig have annuleret det..
Re: Ægteskab- svenskpersonnummer
Personnr. har intet at gøre med ægteskab. Det handler udelukkende om, at du skal dokumentere din bolig i Sverige og din ansættelseskontrakt.