Her er lige en tråd til det første show.....som desværre endte med et visumsafslag pga formodning om at min mand vil søge fast ophold under sit besøg......Det visumafslag ventede vi i 23 uger på,før vi fik svar!!!!! viewtopic.php?t=1494&highlight=
Forhåbentlig er det bare en lille fejl,der har sneget sig ind inden vores sag egentlig er begyndt....men.....arghhhhh.....det er så spild af vores tid og liv vi så gerne vil have sammen.
Sendte FS in d 17juli via lokal politi station og US havde den på skrivebordet d.21juli.2008
Min mand afleverede den d.15juli og ambassaden i Mali modtog den d.23juli og vidresendte den til US.
Så ringer jeg idag til US og de siger at de intet har modtaget,hverken fra min eller min mands side.
Jeg ringer igen da jeg simpelthen ikke kan fatte det,og får denne gang afvide at de har modtaget min del af FS.hm så langt så godt....men underligt at der er så stor forskel i hvad svaret er bare efter 5 min....
Men de har ikke modtaget FS fra min mand...som de iøvrigt korrigere mig i hans fødselsdato da jeg opgiver den.Han er fra 1971 og us siger at deres system viser 1977...og de lavede ikke tastefejl....jeg håber de finder ud af fejlen for ellers er der over ti år imellem os....og det ved jeg ggodt hvad betyder..
Jeg mailet så til ambassaden i Mali for at få bekræftiget at min mands ansøgning var sendt.
Indenfor 2 timer havde jeg fået svar via mail og ja det blev bekræftiget fra ambassadens side at hans FS var sendt til US d.23juli via udenrigsministeriet via DHL..men de opfordrede mig til at kontakte US igen med denne oplysning og hvis de stadig ikke havde modtaget den kunne jeg kontakte ambassaden igen......
Men flot service fra en Danske ambassade i Mali.
Så jeg vil prøve at ringe til sagsbehandleren imorgen og høre om sagen er dukket op fra gemmerne og om min mands fødselsdato er blevet rettet....hm....
Hej igen fra Conni
Så er det *ShowTime* igen ......
Så er det *ShowTime* igen ......
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse - hvis vi har modet til at forfølge dem.(Disney)
Us har stadig ikke modtaget min mands ansøgning.....så smsede lige min mand at han skulle kontakte den danske ambassade i Mali...Inden der var gået 15 min havde ambassaden kontaktet US,da det er lidt alvorligt når post sent som diplomat post forsvinder...og min mands FS ansøgning er forsvundet...Hun vil dog straks sende en kopi til US når min mand igennem konsulatet i Gambia sender 4 nye fotos...
hmmm..6 mistede fotos plus 6 fra visum ansøgningen der endte med afslag...det er 12 billeder af min smukke mand....hm gad vide hvor de er endt...
Så igen et par plusser til den danske ambassade,som iøvrigt havde forklaret us sagen...
I øvrigt god vind og ukueligt gå på mod til alle jer der venter og venter....
Hej igen fra Conni
hmmm..6 mistede fotos plus 6 fra visum ansøgningen der endte med afslag...det er 12 billeder af min smukke mand....hm gad vide hvor de er endt...
Så igen et par plusser til den danske ambassade,som iøvrigt havde forklaret us sagen...
I øvrigt god vind og ukueligt gå på mod til alle jer der venter og venter....
Hej igen fra Conni
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse - hvis vi har modet til at forfølge dem.(Disney)
-
ABJ78