Civilstands attest Norge
Civilstands attest Norge
Hej min kæreste bor i Norge og arbejder som aupair
Hun bor 2 forskellige steder i Norge da hun følger familien i deres arbejde
Deres registreret base er i Trondheim hvor hun jo så har sin adresse men opholder sig mest i Oslo
Så spørgsmålet er om hun kan få lavet civilstand attest i Oslo eller hun skal tage hele vejen til Trondheim og få den
Hun bor 2 forskellige steder i Norge da hun følger familien i deres arbejde
Deres registreret base er i Trondheim hvor hun jo så har sin adresse men opholder sig mest i Oslo
Så spørgsmålet er om hun kan få lavet civilstand attest i Oslo eller hun skal tage hele vejen til Trondheim og få den
Re: Civilstands attest Norge
Hei
Hun må ta kontakt med Skatt Øst i Oslo det er de som utsteder attester, om hun hører til et annet kontor skal det ikke være noe problem da det er sentralregister,
Hun må ta kontakt med Skatt Øst i Oslo det er de som utsteder attester, om hun hører til et annet kontor skal det ikke være noe problem da det er sentralregister,
Hvad hedder den attest på norsk
Hei
Det kommer litt an på hva slags status hun har i Norge, men enten sivilstandsattest eller ekteskapsattest.
Det kommer litt an på hva slags status hun har i Norge, men enten sivilstandsattest eller ekteskapsattest.
Min filippinske kæreste har også boet i Norge, og hun gik ind på www.altinn.no (log ind med bank ID) og anmodede om et udskrift af de oplysninger de har om hende med underskrift/stempel på. Den bliver sendt til hendes adresse på et par dage.
Her står ens civilstand nemlig på, og denne blev godkendt af borgerservice i DK. Nordiske papirer skal ikke legaliseres, gudskelov!
Her står ens civilstand nemlig på, og denne blev godkendt af borgerservice i DK. Nordiske papirer skal ikke legaliseres, gudskelov!
Hej
Skal en Civilstands attest ikke komme fra det land man oprindeligt kommer fra ?
Jeg spørger siden min kæreste også er norge pt. som Au- pair..
På forhånd tak.
Skal en Civilstands attest ikke komme fra det land man oprindeligt kommer fra ?
Jeg spørger siden min kæreste også er norge pt. som Au- pair..
På forhånd tak.
https://ast.dk/born-familie/aegteskab-o ... gsmal-svar
Hvordan skaffes en civilstandsattest fra udlandet?
Hvis et par skal giftes i Danmark og har boet i udlandet, måske i flere lande, skal parret medbringe en civilstandsattest fra de pågældende lande som dokumentation for deres civilstand.
Hvordan skaffes en civilstandsattest fra udlandet?
Hvis et par skal giftes i Danmark og har boet i udlandet, måske i flere lande, skal parret medbringe en civilstandsattest fra de pågældende lande som dokumentation for deres civilstand.