Anbefalinger til køb af lejlighed i Sverige - Malmo

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Amerko

Anbefalinger til køb af lejlighed i Sverige - Malmo

Indlæg af Amerko » 09.01.2016 16:56:29

Hej alle,

Jeg er ved at flytte til Sverige og vil gerne købe en lejlighed da det er svært at finde en man kan leje.

Jeg er brug for hjælp med hensyn til at købe lejlighed da jeg ikke kender selv Malmo, og vil meget gerne høre jeres meninger og råds, så jeg ikke køber noget jeg ikke kan sælge en dag hvis jeg skal flytte tilbage tilbage til Danmark. Evt. erfaringer fra nogen af jer, samt hvad man skal holde øje med når man køber en lejlighed i Sverige - Malmo. :)

*Belligenhed, hvor er det man skal kigge efter.
*Før man køber en lejlighed, hvad man skal holde øje med, og være opmærksom.
*Hjemmesider hvor man kan kigge efter lejligheder i Malmo.

Jeg siger på forhånd tak til alle jer :)

skaanebo

Re: Anbefalinger til køb af lejlighed i Sverige - Malmo

Indlæg af skaanebo » 09.01.2016 17:08:02

Hvis du gerne vil købe en lejlighed, der er nem at sælge igen, skal du tænke på beliggenhed i forhold til nærhed til offentlig transport samt lokalbefolkningens sociale sammensætning. Det får du også et ganske godt indblik i ved simpelthen at gå omkring i kvarteret.

Amerko

Indlæg af Amerko » 09.01.2016 17:18:14

Jeg er fuldstændig ene med dig, men kender du evt. nogle postnummere hvor jeg kan søge det via nettet ? Det er en del nemmere end at køre rund i Malmo :)

skaanebo

Indlæg af skaanebo » 10.01.2016 05:50:57

De mest attraktive steder hedder Slottsstaden i centrum og Västra Innerstaden i den vestlige del af byen.

Besvar