Hej til alle,
Min snart mand og jeg har faaet mange utrolig gode raad herinde, men har et enkelt mere. (kommer sikkert flere) :lol:
Netop nu bor jeg hos ham i Lima af en periode af ca. 2 1/2 maaned, samt har ogsaa vaeret her foer.
En herinde har foreslaaet at medsende hotelregninger ved FS ansoegning, men da jeg har boet privat hos ham er mit spoergsmaal om det ikke er en god idé at lave et papir hvori jeg erklaerer jeg har boet paa denne adrs. Papiret vil vi saa gaa igennem notario her, udlaendinge ministeriet, oversat til engelsk og dernaest igen til udenrigsministeriet. Alt dette for at faa adrs. legaliseret.
Er der nogen som tidligere har gjort dette eller lignende, naar de har boet privat. Desuden bliver min mands lejekontrakt oversat til engelsk og vil gaa igennem samme procedure.
Karina
Adresse vedr. ophold i Lima til FS. ansoegning.
-
fundiver198
Hej
Mig bekendt behøver du IKKE dokumentere at du har boet 'privat' - du skriver blot i FS-ansøgningen at du under dine ophold i Perú har boet hos ham - punktum.
Det gjorde jeg, da jeg sad i samme situation og i samme by for 1½ år siden
- og vores ansøgning gik igennem på rekordtid (da den endelig nåede til US i DK)
Hilsen,
Tommy
Mig bekendt behøver du IKKE dokumentere at du har boet 'privat' - du skriver blot i FS-ansøgningen at du under dine ophold i Perú har boet hos ham - punktum.
Det gjorde jeg, da jeg sad i samme situation og i samme by for 1½ år siden
Hilsen,
Tommy