Hej.
Vil gerne lige høre om det er rigtigt når der på 'min side' på nyidanmark.dk står:
'Familiesammenføring
Ansøgning om forlængelse af tidsbegrænset (midlertidig) opholds- og/eller arbejdstilladelse'
Vi søger IKKE forlængelse, men midlertidig opholdstilladelse for første gang...
Betyder det så, at de har registreret ansøgningen forkert eller er det bare standard, at det står sådan??
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh
Vedr. registrering hos US
Re: Vedr. registrering hos US
Der står jo også " (midlertidig) opholds ... tilladelse " Så det er jo som det skal være !
Ja, men der står jo 'forlængelse' foran det hele...??closed1 skrev:Der står jo også " (midlertidig) opholds ... tilladelse " Så det er jo som det skal være !
Hej Arikan
Jeg kan ikke huske, hvad overskriften var på min side, men hvis du har afleveret de rigtige ansøgninger, så vil US behandle de rigtige ansøgninger.
Du skal se "min side" som en service til dig og det kan godt være nogen har afkrydset det forkerte felt, men så ring til US og spørg eller skriv til dem og spørg.
Du skulle også modtage et brev fra US om at de har modtaget jeres ansøgning og jeg mener man skal have det inden 30 dage. vi fik vores efter 2½ måned.
Jeg ved at "tålmodighed" ikke er noget man har meget, når man søger, men desværre er det hvad man har brug for.
Held og lykke
H_Larsen
Jeg kan ikke huske, hvad overskriften var på min side, men hvis du har afleveret de rigtige ansøgninger, så vil US behandle de rigtige ansøgninger.
Du skal se "min side" som en service til dig og det kan godt være nogen har afkrydset det forkerte felt, men så ring til US og spørg eller skriv til dem og spørg.
Du skulle også modtage et brev fra US om at de har modtaget jeres ansøgning og jeg mener man skal have det inden 30 dage. vi fik vores efter 2½ måned.
Jeg ved at "tålmodighed" ikke er noget man har meget, når man søger, men desværre er det hvad man har brug for.
Held og lykke
H_Larsen
Hej H_Larsen.H_Larsen skrev:Hej Arikan
Held og lykke
H_Larsen
Mange tak for svar
Ja, du har ret - jeg må lige høre dem ad.
Vi afleverede den 6/2 så der går nok lidt tid før vi modtager noget fra US.
Mvh