Hjælp Familiesammenføring I Sverige / Danmark??
Her er vores historie kortfortalt:
Om mig: Jeg er en 28 årige kvinde som er oprindelig fra Uganda men er danskstatsborger, har et løntilskudsjob som regnskabsassistent indtil juli 2013 med 95% mulighed for fastansættelse bare efter.
Om min forlovede:
Han er også 28 år, er fra Uganda, Fik et legat for at studere på et universitet i Sverige indtil 1. juli 2013,hans visum i Sverige udløber 1.juli 2013. han har også lige været på et 6 mdrs. Ophold i DK som udvekslingsstuderende
Vi skal snart gifts i Danmark og vil meget gerne bo sammen og starte en familie. Jeg vil lige høre om i kan rådgivere mig om hvilke muligheder vi har for at være sammen:
Mulighed 1: Jeg flytter til Sverige og beholde mit arbejde i København. og så søge vi efter Familiesammenføring enten under Svenske regler eller under EU regler?
Mulighed 2: at vi søger efter familiesammenføring under Danske regler, her opfylder vi alle regler men har ikke lige 50,000 kr. klar lige nu.
Mulighed 3: at vi søger efter familiesammenføring i Danmark, under EU regler. Kan vi overhoved gøre det når han ikke er sveske statsborger?
Glæder mig at høre jeres input, Med venlig hilsen, Prossy
Hjælp Familiesammenføring I Sverige / Danmark??
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Hjælp Familiesammenføring I Sverige / Danmark??
1) er mulig, og måske den bedste mulighed.
2) duer jo ikke, hvis ikke du kan skaffe de 50.000 ved lån, så.
3) duer ikke, nej.
2) duer jo ikke, hvis ikke du kan skaffe de 50.000 ved lån, så.
3) duer ikke, nej.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Re: Hjælp Familiesammenføring I Sverige / Danmark??
Kære MH, tak for din besvarelse. jeg tro også at mulighed i er den bedste