Min mand har søgt om opholdskort i mandags dvs 8 dage siden men har intet hørt desværre
vedr opholdskort
-
camillacelik
Re: vedr opholdskort
ishak tak for hjælpen... Vi leder desperat efter en lejlighed i malmø men det er bare såååå svært syntes jeg 
Min mand har søgt om opholdskort i mandags dvs 8 dage siden men har intet hørt desværre
når jeg ringer er der hele tiden ventetid på 20-30min:(
Så har jeg lige et spørgsmål, vi flytter nu her til d 1 ik, og så skal vi ned og søge opholdskort til min mand.. Alle papirerne er klar, men skal jeg oversætte vores tyrkiske vielsesattest (som er en bog/hæfte) eller? Den er "international", og har franske betegnelser eller hva det hedder og foran er der alle ordne på andre sprog. (Yani i ved hva jeg mener) 
så vil jeg lige hoppe ind..
adressen til migrationsverket står i ovenstående således: Östra Farmvägen 5 , 212 16 Malmö, Sweden 077-123 52 35..
men jeg har tidligere fået at vide at adressen er: celsiusgatan 35,malmø..hvad for en er rigtig
??
adressen til migrationsverket står i ovenstående således: Östra Farmvägen 5 , 212 16 Malmö, Sweden 077-123 52 35..
men jeg har tidligere fået at vide at adressen er: celsiusgatan 35,malmø..hvad for en er rigtig
Prøv at se på et kort, og du vil se, at Migrationsverkets bygning ligger på et hjørne ud til begge gader. Der er to indgange til den selv samme bygning, så om I vælger den ene eller den anden dør, har ingen betydning.
opholdskort i hus
men vi har ikke modtgaet selve kortet endnu, det kommer med posten..
men da jeg har en fridag nu på torsdag, tænkte jeg at ville tage med konen på skatteverket, da der vel skal laves et personnummer til hende??
skal jeg bare tage brevet med fra migrationsverket om at opholdet er godkendt, og så bliver der lavet et personnummer til os??? håber på et svar...
men vi har ikke modtgaet selve kortet endnu, det kommer med posten..
men da jeg har en fridag nu på torsdag, tænkte jeg at ville tage med konen på skatteverket, da der vel skal laves et personnummer til hende??
skal jeg bare tage brevet med fra migrationsverket om at opholdet er godkendt, og så bliver der lavet et personnummer til os??? håber på et svar...
Jeg kan ikke se, hvorfor Skatteverket ikke skulle kunne folkeregistrere hende på baggrund af et sådant brev. Som oftest behøves det brev og selve opholdskortet slet ikke, for Skatteverket registrerer som oftest uden videre ægtefæller til EU-borgere uden yderligere dikkedarer.