Afslag!!
hej
ok. For der hvor vi bor til leje er strømmen nemlig inklusiv, og ham vi bor hos er jo allerede tilmeldt licenc(går jeg da ud fra). Så skal jeg selvfølgelig også fremvise kopi af mit pendlerkort. Hvordan kan det være der gik så lang tid før der skete noget? Mener når du ringede og spurgte til sagen sagde de så ikk hvorfor det tog så lang tid?
Hver husstand med tv skal betale licens - dvs., hvis man fremlejer eller er inneboende og ejer et tv, så er man forpligtet til at betale sin egen licens, idet man ikke anses for én husstand, da man jo ikke deler hushold, seng osv. - det er ligesom et kollektiv, hvor hver beboer er forpligtet til at betale licens, hvis man har et tv på eget værelse
Hvergang jeg ringede sagde det at jeg skulle ringe efter en uge, eller også at det manglede nogle papir. Og ku heller aldrig få fat på min sagsbehandler. Men jeg ventede bare. Da jeg var til møde spurgte jeg om hvorfor det havde taget så langtid, der sagde hun at det var ved at tjekke om jeg virkelig boede i Sverige, men det tror jeg ikke på. Tror bare de havde været presset..