Hej heeeej!
Når min mand skal søge om opholdskort på migrationsverket, skal de så se at man er godkendt til at leje lejligheden???
Jeg er godkendt, men ham som har andelen i den lejlighed jeg bor i, har dette papir, hvor der står på at jeg er godtkendt som lejer...
Og vil det være en god ide at fremvise det, når vi en gang søger tilbage til Danmark, eller er det fint nok med lejekontrakten??
-Princess
lejekontrakt
Re: lejekontrakt
Ja, det vil være en god ide at vise det til både migrationsverket og us, da sagen ellers kan trække i langdrag, hvis myndighederne efterfølgende skal bede om dokumenter
Okay, tusind tak...
Der er givet besked videre. For ønsker jo ikke at det hele skal tage længere tid end højst nødvendigt
Der er givet besked videre. For ønsker jo ikke at det hele skal tage længere tid end højst nødvendigt
Så var jeg ovre og hente nøglen. Min kontrakt er en andenhåndskontrakt på en lejlighed hvor jeg selv betaler el, tv, internet og indboforsikring. Kontrakten har ingen afslutning andet end 3 måneders gensidig opsigelsesvarsel. Så den skulle være god nok. Men da jeg så fik nøglen sagde udlejeren at boligselskabet kun ville godkende det for 6 måneder. Er det et problem i forhold til de danske myndigheder? Eller er det sådan at de godkender det for 6 måneder af gangen som skrevet før i tråden? Jeg blev bare forvirret, for det er nye oplysninger for mig det her.