Opholdskortet i hus!!
-
fundiver199
Re: Opholdskortet i hus!!
Din mand skal søge opholdskort i Danmark i naturlig forlængelse af jeres flytning til Danmark. Men hvis I stadig bor i Sverige, så har det ingen hast med at søge. Det kommer jo også an på, hvornår I gerne vil flytte.
Jamen vi bor stadig i Sverige. Og vi ville jo ikke søge, hvis vi ikke opfyldte alle betingelser 100 %. Derfor jeg lige forhørte mig herinde 
Men tak for hjælpen.
Men tak for hjælpen.
Så er det imorgen tidlig, min mand og jeg søger om opholdskort til ham i Danmark.
Så nu håber jeg at vi har alt i orden.
Det jeg bare lige ville høre var, er adressen der hvor man skal søge Ryesgade nr. 53? Og er der nogen der ved hvordan man nemmest kommer dertil fra hovedbanegården, bus nummer eller tog nummer?
Så nu håber jeg at vi har alt i orden.
Det jeg bare lige ville høre var, er adressen der hvor man skal søge Ryesgade nr. 53? Og er der nogen der ved hvordan man nemmest kommer dertil fra hovedbanegården, bus nummer eller tog nummer?
Vi tog en taxi 
-
fundiver199
På http://www.dsb.dk har de noget, der hedder Rejseplanen. Der kan man indtaste den adresse, som man rejser fra og til samt ønsket rejsetidspunkt, og så får man forslag til, hvilke offentlige transportmidler, både tog, bus og metro, som man skal bruge for at komme frem til bestemmelsesstedet.