EU-opholdskort - Søge i Pakistan
Re: EU-opholdskort - Søge i Pakistan
Hvis man søger om visum og får afslag, vil det have nogen effekt hvis man derefter søger om residence card?
Hvis der er givet afslag med henvisning til den offentlige sikkerhed, sundhed eller orden, vil der også kunne gives afslag på opholdskort.
Er virkelig på bar bund lige nu. Har ingen ide om hvad jeg skal gøre.
1. Pakistan siger der er 6 måneders ventetid.
2. Indien siger, at vi skal søge om residence permit.
3. Ved ikke om vi får afslag på visum fordi han er fra Afghanistan.
4. Ved ikke om Migrationsverket tænker, at det er mærkeligt at jeg søger om residence card for min mand når jan ikke engang er i landet?
1. Pakistan siger der er 6 måneders ventetid.
2. Indien siger, at vi skal søge om residence permit.
3. Ved ikke om vi får afslag på visum fordi han er fra Afghanistan.
4. Ved ikke om Migrationsverket tænker, at det er mærkeligt at jeg søger om residence card for min mand når jan ikke engang er i landet?
Du må kontakte Migrationsverket. De kan som sagt tage kontakt til ambassaden og instruere i, hvordan processen er.
Tager hen på Migrationsverket imorgen for at få styr på det.
Vi overvejer nu at søge om besøgsvisum. Vi er enige om, at der kun kan gives afslag med henvisning til den offentlige sikkerhed, sundhed eller orden, ikke? Da jeg er utrolig bange for at få afslag fordi han kommer fra Afghanistan og de tænker, at han ikke tager tilbage
Vi overvejer nu at søge om besøgsvisum. Vi er enige om, at der kun kan gives afslag med henvisning til den offentlige sikkerhed, sundhed eller orden, ikke? Da jeg er utrolig bange for at få afslag fordi han kommer fra Afghanistan og de tænker, at han ikke tager tilbage
Hej,
Hvorfor spilder du så meget tid. Aflevere selv ansøgningen og få din mand på visum og få taget billeder efter han ankommer. Derefter kan han tage tilbage, det er da meget mere enkelt.
Hvorfor spilder du så meget tid. Aflevere selv ansøgningen og få din mand på visum og få taget billeder efter han ankommer. Derefter kan han tage tilbage, det er da meget mere enkelt.
Du har ret. Du spilder tiden. Bliv i Pakistan. Du får afslag.