afslag om om opholdskort i sverige - hvad gør jeg ??
Re: afslag om om opholdskort i sverige - hvad gør jeg ??
Ja, I kan rejse til Norge og søge uden at have svensk opholdskort.
wow, takk skaanebo.
Kan vi bo i Sverige på denne tillatelsen eller skal vi søke Sverige om en besøksvisum?
Og kan du fortelle meg hvilke dokumenter skal vi ha for å bevise opphold til min
familiemedlem i Sverige?
Hvor lenge skal min familiemedlem oppholde seg i Sverige sammen med meg?
Mvh
Julia
Kan vi bo i Sverige på denne tillatelsen eller skal vi søke Sverige om en besøksvisum?
Og kan du fortelle meg hvilke dokumenter skal vi ha for å bevise opphold til min
familiemedlem i Sverige?
Hvor lenge skal min familiemedlem oppholde seg i Sverige sammen med meg?
Mvh
Julia
Senest rettet af julia33 30.06.2013 13:15:11, rettet i alt 1 gang.
I forhold til Sverige er det fuldstændig ligegyldigt, hvad din partner har af opholdspapirer fra Norge. Din partner har ansøgt om et svensk opholdskort, ergo opholder din partner sig lovligt i Sverige.
Ved tilbagekomst til Norge søges om et norsk opholdskort. Lovligt ophold er ikke en forudsætning for at søge om et norsk opholdskort. Men I skal jo bevise, at I reelt har boet i Sverige.
Ved tilbagekomst til Norge søges om et norsk opholdskort. Lovligt ophold er ikke en forudsætning for at søge om et norsk opholdskort. Men I skal jo bevise, at I reelt har boet i Sverige.
Senest rettet af julia33 30.06.2013 13:15:50, rettet i alt 1 gang.
-
fundiver199
Private sygesikringer kan ikke bruges til at opfylde det svenske krav. Kun det blå EU-sygesikringsbevis duer.known skrev:kender i evt. noget privat firma her i malmø somkan udstede en sygeforsikring til billige penge.! da det jo er meget besværligt hvis jeg skal hen til mit arbejdskommune hver 3. månede og have et nyt eukort udstedt.