Vej Hanne min kone har ophold gennem eu retten men vil gerne søge efter de svenske regler skal jeg stadig udfylde 3 blanketerhanna2013 skrev:Hej gogoaydin. Du skal kun udfylde følgende blanketter og send dem til migr.verket. 1: ansökan om upphålldstillstånd for bosattning i Sverige
2: EU/ESSbilag A- fösta ansökan
3 Familjeuppgiter (bilag til ansökan) og på blanketter står der hvilken dokumenter du skal sende med
svenske nationale regler
Re: svenske nationale regler
Ja det skal hun min mand har også opholskort efter eu og vi skulle sende alle tre blanketter da vi søgte efter svenske regler
Hvor lang tid er sagsbehandling tiden og tænker på om du vil hjælp med at udfylde blanketerne du skal nok få penge for det hvis det erhanna2013 skrev:Ja det skal hun min mand har også opholskort efter eu og vi skulle sende alle tre blanketter da vi søgte efter svenske regler
Vi har ikke fået svar endnu. Sagsbehandlingstid er op til 10 mdr. Jeg er på ferie i danmark nu. Og synes ikke du skal betale for at udfylde papir det er meget nemt at udfylde . Det ligner meget dem som i har udfyldt da i søgte om opholdskort efter eu regler . I kan print dem ud på svensk eller på english