I dag fik jeg så dokumenterne til underskrift i min netbank. Og ganske som ventet, så har man lavet dokumenterne med hovedet under armen. For det første er perioden angivet til 4/2 2015 - 19/2 2020 - selv om der i brevet fra US står "fra 19. februar og 5 år frem". Og så har man været så "flinke" at afrunde garantistillelsen fra 51.714,40 kr. til 51.714,00 kr.! Flot! Jeg er så edderspændt rasende! US vil med garanti afvise sikkerhedsstillelsen. Og nu kan jeg starte forfra med at booke et nyt møde hos min bankrådgiver, hvor der er mindst en uges ventetid. Og så løber jeg ind i problemer med 3 ugers fristen, som banken har til at lave garantien. Min bankrådgiver havde 2 ugers ferie da jeg fik brevet fra US, ingen andre i afdelingen kunne hjælpe i stedet, selv om de bare skulle tage imod papirerne, og da hun var tilbage, så var der 1½ uges ventetid på et møde. Der tog et kvarter...
Men er vi enige om at det vil være dumt af mig at underskrive dokumenterne, når der tydeligvis er fejl i dem? Banken skal nok tage sig betalt 2 gange, hvis jeg underskriver de forkert udfyldte papirer...
Virkelig frustrerende at banken er i stand til at fucke noget SÅ simpelt op! En bekendt harr haft et lignende problem, dog i en anden bank. Der valgte banken at lave garantiperioden på 4 år i stedet for de krævede 5!