Bolig. Og står som nr.1 ?
Bolig. Og står som nr.1 ?
Hej alle her inde. Jeg er ved at skriver under på en leje kontrakt på en lejlighed i Sverige . Selve person jeg skal leje lejlighed fra kræve et beløb på 10000kr. For at jeg kan kom på nr. 1. Plades hos boligselskab Så kan jeg får lejligheden . Hun påstår hun har givet 17000kr.dk. og det kan hun dokumenteret for mig. Er der nogen har været igennem det her??? 
-
fundiver199
Re: Bolig. Og står som nr.1 ?
Du mener vel, at du er ved at FREMleje en bolig, og at fremudlejeren forlanger penge under bordet? Det vil jeg fraråde dig at gå med til. Men du må også være forberedt på, at så vælger den pågældende nok en anden fremlejer. Evt. kan du melde hende til boligselskabet og/eller politiet, da det, hun gør, er klart ulovligt.
Mit generelle råd er, at man skal holde sig til de regulære boligselskaber, og så til gengæld acceptere længere transportafstand. Landskrona er f.eks. en gammel favorit, der har løst boligproblemet for mange dansk-udenlandske par.
Mit generelle råd er, at man skal holde sig til de regulære boligselskaber, og så til gengæld acceptere længere transportafstand. Landskrona er f.eks. en gammel favorit, der har løst boligproblemet for mange dansk-udenlandske par.