Familiesammenføring med familiemedlem
Familiesammenføring med familiemedlem
Jeg har lige et spørgsmål hvis jeg har en egen lejlighed i Sverige og går i skole og tjener ca 7000 kr fra skolen plus jeg arbejder om weekenden også og har dansk statsborger kan jeg så godt søge familiesammenføring uden problemer min forlovede er min familiemedlem? Ville det være problem for vi afslag?
-
fundiver199
Re: Familiesammenføring med familiemedlem
Hverken Sverige eller EU har regler om, at et ægteskab mellem beslægtede personer automatisk antages at være et "tvangsægteskab". Det er kun Danmark, der har en sådan regel.
Super tak for hjælpen
Jeg har lige et spørgmål til jeg slet ikke ved hvad jeg skal gøre. Min mand skal forlænge sin militær han skal til i Tyrkiet da vi skal søge familiesammenføring vil det give problemer eller skal han på militæret først hvad er reglerne til det ? Han må gerne forlænge den i tyrkiet
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Du mener vel at han UDSKYDER sin militærtjeneste?
Det er ikke noget problem i forhold til Sverige, men han skal jo have papirerne på det, ellers får han ikke lov til at rejse ud af Tyrkiet - altså af de tyrkiske pasmyndigheder.
Det er ikke noget problem i forhold til Sverige, men han skal jo have papirerne på det, ellers får han ikke lov til at rejse ud af Tyrkiet - altså af de tyrkiske pasmyndigheder.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Ja det er det tusind tak men kan han så godt starte med at søge også få papirne 1, eller 2 måneder efter
Ja det er det tusind tak men kan han så godt starte med at søge også få papirne 1, eller 2 måneder efter