Lejlighed udlejes i Malmø

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
ElJefeDanes
Geografisk sted: København / Spanien / Sverige

Lejlighed udlejes i Malmø

Indlæg af ElJefeDanes » 03.11.2013 17:50:53

Hej alle,

Vi har fået mulighed for at leje en anden lejlighed centralt i Malmø, så vores nuværende udlejer mangler en lejer fra NU og indtil 15. december, og hvis I finder ud af det sammen kan I måske leje lejligheden længere... Eneste lille detalje er at hans familie skal bruge lejligheden i juleferien...

Lejligheden er beliggende i en villa, og er en møbleret kælderlejlighed, med eget toilet og bad, og køkken med et par kogeplader, microovn og spiseplads. Tv med 22 kanaler og wifi er inklusiv i lejen. Der er egen indgang, og 3 vinduer så der kommer lidt dagslys også :-).

Send mig en besked hvis nogen har interesse i dette, så sætter jeg jer i kontakt med udlejer.

Lenada

Re: Lejlighed udlejes i Malmø

Indlæg af Lenada » 07.11.2013 18:03:40

Hej

Jeg ville meget gerne høre lidt nærmere om lejligheden. Kan du sige lidt mere præcist, hvor den er beliggenhed, pris, størrelse + evt. et par få billeder?

Samt når du siger "hans" lejlighed, hvem er han..udlejer?

Tak :).

ElJefeDanes
Geografisk sted: København / Spanien / Sverige

Re: Lejlighed udlejes i Malmø

Indlæg af ElJefeDanes » 08.11.2013 02:14:03

Hej,

Lejligheden er en kælderlejl som ligger i villaområdet på Hagtornsgatan. Der er vinduer, så den er ikke helt under jorden :wink:

Udlejer er ejer af villaen, og vi brugte den som en starter lejl mens vi søgte efter noget andet. Vores primære formål var bare at få en adresse vi kunne starte ud med, og til det fungerede den fint.

Vi fik en inneboendekontrakt med ejeren, og med den kunne vi starte alle registreringer hos Skatteverket og Migrationsverket.

Vi gav SEK 5.000 om måneden, og det var inkl el, varme, vand, wifi, tv...

Hvis du sender mig en mailadresse, så smider jeg lidt billeder afsted.

Besvar