Hej alle.
Jeg er lidt i tvivl om noget vedr. Visum..
Min kone er kommet her op på visum og efter to måneder i dk søgte jeg om familiesammenføring . De sagde min kone måtte blive i dk mens sagen var i gang. Der er nu gået 7 måneder og vi fik afslag . Mit spørgsmål er så hvornår kan jeg få min kone til dk igen på visum. Skal hun vente 3 måneder eller 7 måneder før hun igen kan få visum?
Tager lige et andet spørgmål med også.
Hvor mange gange må man søge om visum .. ? Er der nogen grænse?
På forhånd tak for hjælpen.
Visum efter afslag på familiesammenføring
-
fundiver199
Re: Visum efter afslag på familiesammenføring
Hun skal være ude af Schengen i 3 måneder, før hun kan rejse ind på et nyt visum. Nej der er ingen grænser for, hvor ofte man må søge om visum.
Rettelse
Mit spørgsmål skulle være om der er grænse for hvot mange gange man kan søge om familiesammenføring.?
Mit spørgsmål skulle være om der er grænse for hvot mange gange man kan søge om familiesammenføring.?
-
fundiver199
Det er der heller ikke nej. Men hvis I søger igen uden at have rettet op på det, der var årsagen til afslaget, kan din kone ikke få et nyt processuelt ophold. I stedet får hun 5 års visumkarantæne, hvis hun bliver her, efter hendes visum er udløbet. Så man kan ikke bruge gentagne ansøgninger om FS som en metode til at udvide sine visumophold i Danmark.
Hvorfor fik I afslag?
Hvorfor fik I afslag?