Nu har vi sendt min mands eu kort til mikratiosverket som har bedt os.
Jeg har også blå kort men vi har ikke svenske cpr. Heller ikke min mand men jeg tænker på min mand har ikke fået sin opholdstilladelse endnu altså han bor i Iran skal jeg vente til han kommer så kan vi søge til begge os ?
Fs i Sverige
Re: Fs i Sverige
Hvad sagde din advokat egentlig?
Og jeg forstår ikke, hvordan kan I søge om noget, hvis du ikke har et svensk personnr.?
Og jeg forstår ikke, hvordan kan I søge om noget, hvis du ikke har et svensk personnr.?
Jeg har svenske cpr nr jeg mener jeg har ikke bestilt selv kort endnu.
er da muligt når jeg bestiller min kort kan jeg godt søge også til min mand selvom han ikke har fået opholdstilladelse endnu ?
er da muligt når jeg bestiller min kort kan jeg godt søge også til min mand selvom han ikke har fået opholdstilladelse endnu ?
Senest rettet af Mitra_24 15.01.2013 17:15:19, rettet i alt 1 gang.
Du kan da slet ikke fået noget svensk familjbevis uden at have et svensk personnr.
Og når du nu oven i købet har anskaffet dig en advokat, som du betaler i dyre domme, hvorfor gør du så ikke ordentlig brug af den rådgivning, du betaler for, og får nogle ordentlige svar, du kan bruge til noget?
Og når du nu oven i købet har anskaffet dig en advokat, som du betaler i dyre domme, hvorfor gør du så ikke ordentlig brug af den rådgivning, du betaler for, og får nogle ordentlige svar, du kan bruge til noget?