Hej Hanna
Mange tak.Vi Har boet sammen isverige ca.14 Månder.men min kone blive folkebokføret først efter 10 månder efter hun fik EU kort.pga.skatteverkets krave om e-intyg osv..
Så vi vented ikke at bo 2 år pga min kone er gravide og vi har beslutet at bo her i sverige.
Om hvor kan man finde ansøgning som hedder EU/EES -första ansökan för tredjelandsmedborgare???
Det er lidt svart at svar på ,fordi jeg også prøvet at finde på Migrationsverkets hjemside uden held.Der ikke findes sådan en.
Vi fik den fra Mig.verket. ca en månder efter vores ansøgning og de skrive til os at vi skal udfyld den og senden reture inden 10 dage.
jeg mener det er nok med de første 3 blankketre. da 2: EU/ESSbilag A- fösta ansökan
er indholder næsten de samme spøgsmål som blankketen EU/EES -första ansökan för tredjelandsmedborgare .og det enste forskelle er der er stillet spørsmål om familie relationer mellem jere om i familer med hindanden eller ej?
Vi faktisk har send kun to blankketer og jeg tror derfor de bede os at udfyld den treje.
Så i kan roliget søger og sende de første treje blankker.som du selv har navnet og se hvad vil det ske.
ønsker jere held og lykke og udnskylde at svaret kom lidt forsent
Hilsen Sam