Søger lejlighed i Helsingborg

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Stina_11

Søger lejlighed i Helsingborg

Indlæg af Stina_11 » 31.05.2012 17:24:31

Hej.

Jeg står og skal flytte til Sverige, for at min kæreste og jeg kan ansøge om opholdstilladelse til ham. Vi har besluttet os for at starte i Helsingborg. Vi søger en 1- eller 2-værelses lejlighed til omkring 3000-4000 svenske kroner.
Først og fremmest: Hvis nogen kender noget til en ledig lejlighed i Helsingborg-området, så skriv endelig :)
Dernæst: Er der nogle der kan give mig et par gode råd til lejlighedssøgningen. Gode hjemmesider, og generelt erfaringer med at søge og lejlighed i det område - er der fx nogle hjemmesider, hvor man kan lave en søge-annonce?
Jeg har også tænkt på at melde mig ind i nogle boligforeninger - er der nogen der kender noget til boligforeninger i Helsingborg-området, hvor ventelisterne ikke er super lange?

Tak!

Stina

Stina_11

Re: Søger lejlighed i Helsingborg

Indlæg af Stina_11 » 01.06.2012 23:28:11

Vil lige sige at jeg har kontaktet Emine i foregaaende indlaeg, der har sin lejlighed til salg i Helsingborg :) Jeg soeger dog kun at leje en lejlighed...
Haaber der er nogen der maaske har hoert noget om ledige lejligheder i omraadet...

Paa forhaand tak!

Besvar