søger hjælp

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

soreng

Re: søger hjælp

Indlæg af soreng » 17.02.2012 13:19:14

Af ren interesse, var der så ingen af jer der skulle have en civilstandsattest med, for at bevise at i ikke allerede var gift?

Cinos

Indlæg af Cinos » 17.02.2012 13:26:14

soreng skrev:Af ren interesse, var der så ingen af jer der skulle have en civilstandsattest med, for at bevise at i ikke allerede var gift?
1. min kone er her ikke endnu, vi venter stadig svar fra ambassaden i Tehran vedr. schengen. Og det sjove ved det hele var, at den formular jeg skulle udfylde i kommunen, kræves der underskrift fra konen :D . jeg sagde til dem at konen er jo ikke her endnu, og jeg skal registrer mig som gift inden vi kan søge Visum ;).
Det kunne de godt se, så det var fint nok at jeg skrev under for hendes vegne.

2. mht. civilstandsattest Nej det behøvede jeg ikke. Kan være de kan se i systemet at jeg står som ugift eller aldrig har været gift.

sahar26

Indlæg af sahar26 » 17.02.2012 13:34:41

tashakur :D

hehe det ku også være at det er iorden i DUbai at blive gift 2-4 gange :D :D :D ej laver lidt sjovt med dig. men jeg tror jeg vælger at blive gift i sverige og vend tilbage til danmark og søge familiesammenføring. men har problem med at flytte til sverige øv
min kæreste er allrede klar til at springe danmark over og tager ned til sverige så vi kan giftes
SKAL VI HAVE EN ADRESSE DER ENDELIG? :roll:
jeg har idag fået civilatest på jeg er singel dejlig :D

soreng

Indlæg af soreng » 17.02.2012 13:43:32

Ja du skal skaffe en lejlighed hvor du flytter til, tilmelder dig folkeregisteret i sverige osv.

Se under "Flytte til sverige"
http://www.aegteskabudengraenser.dk/vej ... /sverigeeu

For at blive gift i sverige behøver du dog ikke at bo der. Du/I kan godt blive gift i Sverige selv om ingen af jer bor der...Der er hvert år masser af mennesker der tager til Las Vegas og bliver gift uden at være amerikanere. ;-)

Husk også at få en civilstandsattest på din kæreste. I skal jo begge kunne bevise at i ikke er gift i forvejen.

sahar26

Indlæg af sahar26 » 17.02.2012 13:49:40

når ja godt du sagde det. ja self skal han også have civilatesten med :D det er vigtigt også for min egen skyld hehe
sider li og tænker på om efter at blive gift i sverige må han blive i tyskland stadig som asyl ansøger indtil reglerene i danmark træder i kraft og jeg hermed vil sende familiesammenføring ansøgning ind?

Besvar