søger hjælp
Re: søger hjælp
Af ren interesse, var der så ingen af jer der skulle have en civilstandsattest med, for at bevise at i ikke allerede var gift?
1. min kone er her ikke endnu, vi venter stadig svar fra ambassaden i Tehran vedr. schengen. Og det sjove ved det hele var, at den formular jeg skulle udfylde i kommunen, kræves der underskrift fra konensoreng skrev:Af ren interesse, var der så ingen af jer der skulle have en civilstandsattest med, for at bevise at i ikke allerede var gift?
Det kunne de godt se, så det var fint nok at jeg skrev under for hendes vegne.
2. mht. civilstandsattest Nej det behøvede jeg ikke. Kan være de kan se i systemet at jeg står som ugift eller aldrig har været gift.
tashakur
hehe det ku også være at det er iorden i DUbai at blive gift 2-4 gange
ej laver lidt sjovt med dig. men jeg tror jeg vælger at blive gift i sverige og vend tilbage til danmark og søge familiesammenføring. men har problem med at flytte til sverige øv
min kæreste er allrede klar til at springe danmark over og tager ned til sverige så vi kan giftes
SKAL VI HAVE EN ADRESSE DER ENDELIG?
jeg har idag fået civilatest på jeg er singel dejlig
hehe det ku også være at det er iorden i DUbai at blive gift 2-4 gange
min kæreste er allrede klar til at springe danmark over og tager ned til sverige så vi kan giftes
SKAL VI HAVE EN ADRESSE DER ENDELIG?
jeg har idag fået civilatest på jeg er singel dejlig
Ja du skal skaffe en lejlighed hvor du flytter til, tilmelder dig folkeregisteret i sverige osv.
Se under "Flytte til sverige"
http://www.aegteskabudengraenser.dk/vej ... /sverigeeu
For at blive gift i sverige behøver du dog ikke at bo der. Du/I kan godt blive gift i Sverige selv om ingen af jer bor der...Der er hvert år masser af mennesker der tager til Las Vegas og bliver gift uden at være amerikanere.
Husk også at få en civilstandsattest på din kæreste. I skal jo begge kunne bevise at i ikke er gift i forvejen.
Se under "Flytte til sverige"
http://www.aegteskabudengraenser.dk/vej ... /sverigeeu
For at blive gift i sverige behøver du dog ikke at bo der. Du/I kan godt blive gift i Sverige selv om ingen af jer bor der...Der er hvert år masser af mennesker der tager til Las Vegas og bliver gift uden at være amerikanere.
Husk også at få en civilstandsattest på din kæreste. I skal jo begge kunne bevise at i ikke er gift i forvejen.
når ja godt du sagde det. ja self skal han også have civilatesten med
det er vigtigt også for min egen skyld hehe
sider li og tænker på om efter at blive gift i sverige må han blive i tyskland stadig som asyl ansøger indtil reglerene i danmark træder i kraft og jeg hermed vil sende familiesammenføring ansøgning ind?
sider li og tænker på om efter at blive gift i sverige må han blive i tyskland stadig som asyl ansøger indtil reglerene i danmark træder i kraft og jeg hermed vil sende familiesammenføring ansøgning ind?