mh skrev:Der er to muligheder mht. S.H. - enten er hun, som nogle mener, i bund og grund helt på DF's side og mener at der er alt for mange udlændinge i DK allerede.
ELLER også er hun, pga. sin egen baggrund som udlænding så bange for at blive beskyldt for at være for lidt omhyggelig, og give for mange tilladelser, at hun falder i modsatte grøft og er blevet over-grundig og mistroisk.
Tja, af sidste telefonsamtale jeg havde med hende, blev det jo også nævnt at US skal være grundige fordi der er så mange folk der snyder med familiesammenføringerne og udnytter systemet. Gad vide om det er noget de bilder dem selv ind, eller om de med vilje også trækker ærlige og reelle familier, der til sidst opgiver, ind i "statistikken" på baggrund af dette?
demkar skrev:Hej Flårhus
Tak for svaret. Jeg håber, at du fortæller os hvordan jeres sag afslutter. Jeg håber det bedste for jer.
Mange tak, vi håber også på det bedste, der er ikke rigtig andet vi kan gøre. Jeg skal nok lige holde jer opdateret med hvordan det kommer til at gå, selvom min tid foran en computer er sparsom, eftersom jeg har langt til arbejde og en kone der er 4 måneder gravid.
Det var så lidt, altså, hvis man kan lære af mine fejl, så skal man bare sende ALT hvad man overhovedet har, den første gang, selvom det kan være svært at overskue/gennemskue sine egne papirer, og hvordan de påviser at man netop opfylder alle kravene. Det er dermed også min erfaring, at der bestemt ingen garanti er for at papirerne bliver læst eller forstået korrekt, hvis de overhovedet når frem.