HVis jeg skal have min mand paa besög heroppe skal vi sörger for
45 euro pr dag han skal vaere her, men hvad hvis jeg eks har skrevet under paa jeg betaler for hans ophold skal han saa stadig have det.
Saa er der en garanti om at han jo vender tilbage til landet... da min mand er saeson arbejder jobber han kun fra april til oktober og her kan han ikke holde ferie, derfor kommer han heroppe i vinter saesonen hvor han alligevel ikke arbejder. Derfor kan han jo ikke vedlaegge nogle papir som garanti paa han vender tilbage...İkke medmindre vi laver en underhaandsaftale med et eller andet firma hernede, hvilket vi jo helst ikke vil.
saa skriver de noget om at man istedet kan have en bankgaranti for at man kommer tilbage...hvor meget skal der egentlig staa paa den. taler vi om en 2000-3000 lira ( en ca 10000 dkr) eller mere hvor meget forlanger de... det er der jo ikke mange hernede som kan have raad til og da slet ikke os da vi ogsaa forsörger hans foraeldre... de er faktsik en garanti for at han kommer tilbage
saa er der flybilletten ville det vare i orden hvis man lavede en der kunne tilbagebetales hvis man ikke faar visum...vi ville jo helst ikke staa med mistede penge
er der nogen der kan nogle gode raad til hvad man ellers skal dokumenter
der gaar desuden et rygte hernede t vi evt kan blive kaldt til en samtale hvor de stiller os en masse spg om vores forhold er dette korrekt.... han kender jo ikke min fam... det er jo ligesom derfor han skal herop gerne et par gange inden vi beslutter os for om han har lyst til at bo her.