Reklamefilm søger par - honorar gives

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
JournalistTue
Indlæg: 1
Tilmeldt: 25.07.2018 14:29:03

Reklamefilm søger par - honorar gives

Indlæg af JournalistTue » 25.07.2018 14:44:10

Personer søges til reklamefilm for flyselskab:

Vi søger personer, der efter længere tids rejse, ankommer til Københavns Lufthavn eller modtager folk, der ankommer fra længere rejser.
Ankomsten skal helst foregår 6 eller 7 september, men vi kan være fleksible med datoen.

Vi er interesseret i at vise de ægte følelser, folk har, når de kommer hjem fra en lang rejse. Det er derfor vigtigt, at den ene part (enten dem, der ankommer eller dem der modtager) ikke ved, at de bliver filmet. Vi søger alle typer skandinaver i alle mulige jobs, forhold og aldre. Lige fra børn, bedsteforældre, soldater, udvekslingsstudenter, ægtefæller, diplomater, adoptivbørn - alle er velkommen.

Alle medvirkende bliver honoreret for deres deltagelse.

For flere informationer - kontakt Tue Hoé på th@united-nomads.com eller på telefon: 26 85 01 91

drakulo
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21.02.2024 09:27:41

Re: Reklamefilm søger par - honorar gives

Indlæg af drakulo » 25.09.2024 13:07:38

Hej! Jeg er interesseret i jeres reklamefilm for flyselskabet. Min familie og jeg ankommer til Københavns Lufthavn efter en længere rejse den 6. september, så det passer perfekt med jeres datoer. Jeg synes, det ville være spændende at være med i projektet, da det lyder som en fantastisk idé at vise de ægte følelser ved ankomsten. Vi opfylder de krav, I nævner, og vi vil være glade for at deltage. Jeg ser frem til at høre mere om mulighederne og detaljerne!

kamuta
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22.02.2024 07:21:40

Re: Reklamefilm søger par - honorar gives

Indlæg af kamuta » 25.09.2024 14:41:44

JournalistTue skrev:
25.07.2018 14:44:10
Personer søges til reklamefilm for flyselskab:

Vi søger personer, der efter længere tids rejse, ankommer til Københavns Lufthavn eller modtager folk, der ankommer fra længere rejser.
Ankomsten skal helst foregår 6 eller 7 september, men vi kan være fleksible med datoen.

Vi er interesseret i at vise de ægte følelser, folk har, når de kommer hjem fra en lang rejse. Det er derfor vigtigt, at den ene part (enten dem, der ankommer eller dem der modtager) ikke ved, at de bliver filmet. Vi søger alle typer skandinaver i alle mulige jobs, forhold og aldre. Lige fra børn, bedsteforældre, soldater, udvekslingsstudenter, ægtefæller, diplomater, adoptivbørn - alle er velkommen.

Alle medvirkende bliver honoreret for deres deltagelse.

For flere informationer - kontakt Tue Hoé på th@united-nomads.com eller på telefon: 26 85 01 91

At bruge SEO analyse fra Space Monkii er en fremragende måde at forbedre din online synlighed på. Deres værktøjer hjælper dig med at identificere vigtige søgeord, analysere konkurrenter og optimere dit indhold. Med deres indsigt kan du arbejde mere målrettet på din SEO-strategi og opnå bedre resultater i søgemaskiner. Absolut værd at prøve!
Det lyder som en spændende mulighed for at fange ægte og rørende øjeblikke! At vise de følelser, folk oplever ved ankomsten fra en lang rejse, kan virkelig gøre en reklamefilm livlig og relatable. Jeg håber, mange forskellige mennesker vil deltage, da det vil skabe en smuk mangfoldighed af oplevelser. Det bliver helt sikkert en hjertevarmende produktion!

Besvar