Nyt fra rådgivningen

Her finder du beskeder fra ÆUGs bestyrelse m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Kim P. Nyberg
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Nyt fra rådgivningen

Indlæg af Kim P. Nyberg » 26.08.2024 18:23:03

Jeg får nye arbejdstider pr. 1. september 2024 og det får betydning for rådgivningstelefonen og for Facebook Live. Ændringerne træder i kraft med det samme.

Hidtil har rådgivningstelefonen 24 23 25 36 været åben hver søndag kl. 21.00 - 22.00. Nu på søndag er den lukket, da jeg skal noget andet hele weekenden.

Fra og med 8. september 2024 flyttes telefontiden til kl. 14.00 - 15.00 hver søndag. Dog er telefonen altid lukket påskesøndag, pinsesøndag, i skolernes sommerferie og i skolernes juleferie.

Facebook Live har hidtil foregået den første søndag hver måned kl. 15.00 - 16.00. Der var ikke nogen Live session i august, og den i september er flyttet til den 8. september. Tidspunktet bliver kl. 16.00 - 18.00. De efterfølgende Live sessions vil være kl. 16.00 - 17.00 den første søndag i hver måned.

I den Live, der sendes 8. september, er der ikke noget tema. Der er det i stedet dine spørgsmål om visum, familiesammenføring, forlængelse af opholdstilladelse, permanent opholdstilladelse og EU-reglerne på samme områder sammen med mine svar fra hoften.

Der er ingen tilmelding til noget af det, og det er altid gratis for alle at deltage. Facebook Live foregår på https://www.facebook.com/aegteskabudengraenser
Seniorrådgiver i Ægteskab Uden Grænser

Besvar