Har i fået svar?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Har i fået svar?
Om man har betalt i dyre domme for at få en advokat til at udfylde noget man lige så godt selv kan gøre har ingen som helst indflydelse på, hvor hurtigt sagen behandles.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Er der slet ikke nogen som har fået svar i denne uge? Eller kan se deres sag er åbnet i denne uge? 
God weekend til alle.
God weekend til alle.
Jeg venter os og ike noget nyt har fra og på søndag er det 6 månder sidden☹
Vi har to hvor der står Under Screening,men for 2 månder siden spørgt det om flere oplysninger og siden den dage har vi ike høret fra dem☹
Hej
Det er 6 mdr siden jeg har søgt til min mand. Har heller ikke fået svar endnu. Jeg mangler kun den sidste rubrik. 3 er udfyldt. Hver gang jeg ringer siger de bare man skal vente de 10 mdr eller mere.
Det er 6 mdr siden jeg har søgt til min mand. Har heller ikke fået svar endnu. Jeg mangler kun den sidste rubrik. 3 er udfyldt. Hver gang jeg ringer siger de bare man skal vente de 10 mdr eller mere.
Øhhh hvor er det træls,det siger det sammen her os det ike til at hold ud så mange månder☹
Er der ingen der gar hørt fra US i uge 9 heller? 
Vi har Igår modtaget brev med min mand har fået opholdstilladelse ! Vi søgte 25 september 
Jeg har ikke haft hjælp fra advokat ! Vi ansøgte 25 september og igår fik min mand opholdstilladelsen 
JulleM, har i fået brev om at stille sikkerhed eller er det det sidste brev om selveste opholdstilladelsen?
Hvad er statistikken for us der modtager garanti fra kommunen indda elektronisk. ???