Har i fået svar?
Har i fået svar?
Er der nogle der ved hvilken måned de er "gået i gang med" ?
Jeg har selv søgt i Dec og ved at Sep har de kigget på/måske færdig gjort. Det kunne være en af jer havde fået besked på et eller andet.
Jeg har selv søgt i Dec og ved at Sep har de kigget på/måske færdig gjort. Det kunne være en af jer havde fået besked på et eller andet.
-
Re: Har i fået svar?
Da jeg var inde ved deres borgerservice i fredags var de kommet til sager modtaget den 16. november 2016. De modtog vores ansøgning 28. november 2016 og den noget forvirrede kvinde jeg talte med i fredags mente der vil gå endnu ca. 2-4 uger før jeg får svar.
Utroligt de ikke kan poste noget bedre info online om hvor langt de er kommet og hvornår man kan forvente svar, når man nu har betalt 6000 kr. for at ansøge....
Utroligt de ikke kan poste noget bedre info online om hvor langt de er kommet og hvornår man kan forvente svar, når man nu har betalt 6000 kr. for at ansøge....
Okay vi nærmer os. Langsomt men vi nærmer os. Hvordan fik du fat i den information? Spurgte du bare da du var dernede?
-
Vi tog derind fordi det i fredags var præcis 5 måneder siden vi havde ansøgt og vi havde endnu ikke fået svar. De ringede op til sagsbehandlerne og fik den pågældende information. Jeg tror gerne de fortæller hvor langt de er kommet hvis du spørger dem direkte.
Hej
Jeg ringede ind til US i tirsdags (d. 25/4), her fik jeg af vide at de var igang med ansøgninger fra den 9. november. Så det går da fremad. Vi indstente vores ansøgning d. 23. november 2016, så håber vi snart høre noget.
Mvh Mads
Jeg ringede ind til US i tirsdags (d. 25/4), her fik jeg af vide at de var igang med ansøgninger fra den 9. november. Så det går da fremad. Vi indstente vores ansøgning d. 23. november 2016, så håber vi snart høre noget.
Mvh Mads
Meget underligt, jeg ringede ind sidste uge og der kunne hun ikke fortælle mig hvor langt man var kommet med ansøgningerne. Utroligt at de ikke har styr på det derinde.
madslu skrev:Hej
Mvh Mads
Burde i ikke ha fået en opdatering nu?
-
Vi fik svar i går så det tyder på US endelig er ved at få lidt fart på...
Det lyder dejligt, håber i fik et positivt svar.AlphonsAaberg skrev:Vi fik svar i går så det tyder på US endelig er ved at få lidt fart på...
Ansøgning afleveret 10-11-2016
Vi har stadig ikke fået svar. Bør jeg kontakte dem, nu hvor AlphonsÅberg har fået svar, som jo indgav ansøgningen 28-11-2016?
Vi har stadig ikke fået svar. Bør jeg kontakte dem, nu hvor AlphonsÅberg har fået svar, som jo indgav ansøgningen 28-11-2016?
Det kan være din ansøgning er indviklet ift AlphonsÅbergs. ?Sam_123 skrev:Ansøgning afleveret 10-11-2016
Ellers er det måske de lande vores ægtefæller kommer fra som gør at sagen kan tage lidt længere tid. Who knows,
min er fra Iraq
min er fra Iraq
Tror bare vi afventer. Der er jo trodsalt behandlingstid på 12 mdr. Min er fra USA
Hej! Vi fik svar et positiv svar i torsdagsAruParuu skrev:madslu skrev:Hej
Mvh Mads
Tillykke med det og held og lykke med resten.madslu skrev:Hej! Vi fik svar et positiv svar i torsdagsAruParuu skrev:madslu skrev:Hej
Mvh Mads
Hvor er din ægtefælle fra hvis jeg må spørge