Hej alle,
jeg står i en noget speget situation,min kone har midlertidigt ophold i dk,
men da vi udfyldte vores ansøgning,nævnte vi ikke at hun tidligere var gift under
et andet navn,vi syntes det var noget de ikke havde ret til at vide,well well
anyways nu til problemet,hendes universitets diplom er "selvfølgelig" under det "forkerte"
navn så nu tør vi ikke at få det vurderet og godkendt i dk i frygt om at de kontakter
um/ambasade eller anden myndighed,det kunne måske skade hendes ophold,
hvor meget går de op i dette og checker de med hendes universitet/ambasade og sender
herefter infoen videre.
best regards
madsen
diplom vurdering
Re: diplom vurdering
Det er mest vigtigt for udlændingestyrelsen at hun har et bevis for skilsmissen, samt
at hun ikke var gift med en dansker tidligere.
jeg tror ikke at universitetets undersøgelsen giver udlændingestyrelsen besked om det,
det er nok mere vigtigt for dem, at hun kan bevise at hun er den samme person som den person som står på diplomet.
at hun ikke var gift med en dansker tidligere.
jeg tror ikke at universitetets undersøgelsen giver udlændingestyrelsen besked om det,
det er nok mere vigtigt for dem, at hun kan bevise at hun er den samme person som den person som står på diplomet.
tak resser,
godt nok lidt tricky,man frygter jo altid det værste i det her samfund,
må lige tænke og undersøge det nærmere,hvis andre har bud så skriv gerne
godt nok lidt tricky,man frygter jo altid det værste i det her samfund,
må lige tænke og undersøge det nærmere,hvis andre har bud så skriv gerne
Bliver lidt forvirret.
Hvis min mand har opholdstilladelse i Danmark efter de danske regler kan han så få SU fra bu af? (Kom i april 2014 og fik ophold i august) ELLER skal han færst ha boet her i 2 år? Det synes jeg at have læst?
Nogen der har et link
Hvis min mand har opholdstilladelse i Danmark efter de danske regler kan han så få SU fra bu af? (Kom i april 2014 og fik ophold i august) ELLER skal han færst ha boet her i 2 år? Det synes jeg at have læst?
Nogen der har et link
We are the leading the world in providing best ccna exam gre and ccna voice prep solutions. Our incredible offers for ccna training and www.ku.edu gedare accessible at Florida National University