Jeg er allerede en elev i VUC skole og jeg skal tilmeldt mig til august 2012, men jeg har glemt at forlænge min su via Su's hjemmesiden. Jeg har betalt for fagene. Jeg har ikke fået su i juli og sikkert næste månede.
su.... hjælp
su.... hjælp
Hej kære
Jeg er allerede en elev i VUC skole og jeg skal tilmeldt mig til august 2012, men jeg har glemt at forlænge min su via Su's hjemmesiden. Jeg har betalt for fagene. Jeg har ikke fået su i juli og sikkert næste månede.
-
fundiver199
Re: su.... hjælp
Din skole har sikkert en studievejleder, så prøv at spørg hende om, hvad du skal gøre. Og hvis du mangler penge til at betale huslejen og købe mad, må din familie være de nærmeste til at hjælpe dig? Og ellers er der vel kun tilbage at søge om kontanthjælp eller et nødlån fra kommunen, så du ikke kommer til at stå uden tag over hovedet. Socialforvaltningen kan hjælpe med den slags, hvis alt andet er slået fejl.