Hejsa.
Vi har langt om længe fået bevilget opholdstilladelse og vil nu i gang med danskundervisning. Vi har hørt godt om KISS og Studieskolen, men førstnævnte er vist ikke længere end mulighed og vi har allerede haft lidt dårlige erfaringer med Studieskolen. Derfor vil jeg høre hvad jeres erfaringer er mht. sprogskoler i København/Frberg der tilbyder Dansk 3 - hvem er bedst?
Dansk 3 i København
-
Re: Dansk 3 i København
Vi står i samme dilemma. Har dog været i kontakt med Kbh sprogskole som ligger bagved Hovedbanegården.
Studieskolen gav os en virkelig ringe behandling! De sidder fint på deres høje hest derinde, hvilket andre sprogskoler også er bekendt med når man henvender sig der.
Hvad har i gjort?
Studieskolen gav os en virkelig ringe behandling! De sidder fint på deres høje hest derinde, hvilket andre sprogskoler også er bekendt med når man henvender sig der.
Hvad har i gjort?
Jeg bor ikke i Kbh og kender derfor ikke de forskellige sprogskoler/centre, men da min kone og jeg var i Gentofte i forbindelse med min kones A1 eksamen fik jeg er rigtig godt indtryk af stedet. Om det er transporttiden værd fra frb må være op til en selv, men jeg synes medarbejderne var meget venlige og imødekommende.
Jeg genopliver lige denne tråd for at høre, om der er andre, der har erfaringer. Min kone er blevet færdig med modul 1 i Glostrup og var rigtig glad for det, men på modul 2 er der flere på holdet, og underviserne knapt så gode, så hun overvejer at skifte skole.