Hvorfor mon vi ikke kan se sagen på nettet???

Her kan du skrive om/søge information om livet i Danmark, herunder Danskundervisning, Rettigheder i DK, Økonomi & Skat (Børnepenge, pension m.v.), Sygdom & dødsfald, Skilsmisse m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
CarinaMarie

Hvorfor mon vi ikke kan se sagen på nettet???

Indlæg af CarinaMarie » 06.10.2014 20:33:49

Min mand har snart været her i to år så vi har søgt om forlængelse for fire uger siden. Nu ved jeg at det ikke går superhurtigt derinde da de har mange sager og vi ikke er specielle på nogen måde, men har en grim følelse af at de har forlagt vores papirer eller lignende( hysteri) vi kan ikke se hans sag på hjemmesiden via nem id.... Der er nu gået lige ved 4 uger.
Nogen der har prøvet lignende? Nogen der har fingeren på pulsen hvad sagsbehandlingstiden
i øjeblikket??? Vh Carina

H_Larsen

Re: Hvorfor mon vi ikke kan se sagen på nettet???

Indlæg af H_Larsen » 07.10.2014 07:25:58

Hej

Jeg ville følge op med et telfonopkald, såfremt sagen ikke kommer frem når din mand logger ind på sin side på nydanmark.

Jeg har desværre oplevet flere gange at en sag ikke bliver registeret hos US, specielt hvis de bliver afleveret på en politistation eller ambassaden og skal sendes til US.

Derfor søgte vi forlængelse online sidste gang og der for man en kvittering, således at det ikke er ens egen skyld med US, såfremt papirerne forsvinder

mvh
H_Larsen

CarinaMarie

Re: Hvorfor mon vi ikke kan se sagen på nettet???

Indlæg af CarinaMarie » 08.10.2014 15:42:46

Hej
Tak
Jeg ringede igår. Vi afleverede ansøgningen personligt samtidigt med biometri inde i Udlændningestyrelsen. Hun sagde at de er meget overbebyrdet med sager og derfor ikke når at registrere. Hun nævnte også at de stadigvæk overholder den estimerede tid på behandling( hvordan set nu hænger sammen) vi har bevis for optagelse af biometri så den er jeg ikke så bekymret for
Vh C

Besvar