Hospital/Læge mens man har en FS sag igang
Hospital/Læge mens man har en FS sag igang
Hej Folkens
hvad er hospital/læge muligheden for min ægtefælle som er her på Turist visum? vi sendte vores FS ansøgning ind sidste uge.
Vi har også rejseforsikringen som er købt i Iran.
Hun faldt idag ved at cykle og har slå sit knæ, hvis nu det bliver værre imorgen, vil jeg nemlig undersøge om vi kan tage til lægen eller hospitalet for at skanne.
I så fald man skal selv betale for hospitalet, er der nogen der ved hvad det koster?
på forhånd tak!
hvad er hospital/læge muligheden for min ægtefælle som er her på Turist visum? vi sendte vores FS ansøgning ind sidste uge.
Vi har også rejseforsikringen som er købt i Iran.
Hun faldt idag ved at cykle og har slå sit knæ, hvis nu det bliver værre imorgen, vil jeg nemlig undersøge om vi kan tage til lægen eller hospitalet for at skanne.
I så fald man skal selv betale for hospitalet, er der nogen der ved hvad det koster?
på forhånd tak!
Re: Hospital/Læge mens man har en FS sag igang
Når hun har en rejsesygeforsikring, er det jo den, som skal i brug. Så læs policen og kontakt evt. forsikringsselskabet.
ja det ved jeg. Men jeg har den tiltro at når den er købt i IRAN, selvom den er officielt, og skal kontakte dem og høre om det her, kan være rimligt ligemeget. lol.skaanebo skrev:Når hun har en rejsesygeforsikring, er det jo den, som skal i brug. Så læs policen og kontakt evt. forsikringsselskabet.
Intet i det land er efter reglen eller kontaktbart...
Ej Men spøg til side. Vi har lige set forsikringen og den ser fin nok ud. hos MAPFRE Assetencia.Cinos skrev:ja det ved jeg. Men jeg har den tiltro at når den er købt i IRAN, selvom den er officielt, og skal kontakte dem og høre om det her, kan være rimligt ligemeget. lol.skaanebo skrev:Når hun har en rejsesygeforsikring, er det jo den, som skal i brug. Så læs policen og kontakt evt. forsikringsselskabet.
Intet i det land er efter reglen eller kontaktbart...
Vi må kontakte dem hvis det bliver nødvendigt.
Takker.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
MAPFRE er et spansk forsikringsselskab med datterselskaber i mange lande.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
ALLE, sågar dem med ulovligt ophold i landet har ret til gratis hjælp på skadestuerne!
Alle har ret til gratis akutbehandling uanset ens opholdsgrundlag, men skal der følges op på behandlingen koster det, når man ikke har dansk cpr-nummer eller en form for sygeforsikring. I København har en frivillig sundhedsklinik åbent et par gange om ugen - personalet er læger, sygeplejesker, jordemødre mv der arbejder gratis. Send en PB hvis du har brug for mere info om tider og sted.
Mvh Michael
Mvh Michael
Du skal passe på med den slags udtalelser. Alle har ret til akutbehandling, men det betyder ikke at alle har ret til gratis hjælp på skadestuerne. Går man til skadestuen, bliver behandlet, og det skønnes at det ikke falder ind under akutbehandling, så får man en regning.thore71 skrev:ALLE, sågar dem med ulovligt ophold i landet har ret til gratis hjælp på skadestuerne!