men lidt info, selv er jeg 32, min kæreste hun fylder 23 her i april, og arbejder som au-pair, siden 5 august 2008
vi er meget glade for hinanden og hun "bor" hos mig uofficielt, med adresse hos sin værts familie
økonomisk set er jeg lidt af en bundskaber og "krisen" ramte da osse mig selv om jeg havde et rigtigt godt betalt job, som kunne have været et stort plus ved evt ansøgning
men bor i leje bolig, arbejder selvfølgelig på at få et nyt arbejde, men som der sikkert er andre der kan nikke til, det er ikke nemt, men det kommer nok
men men, mit spørgsmål er, hvilke muligheder har vi?, hun vil gerne læse her i danmark, og gerne fuldføre/genstarte hendes sygeplejer uddannelse som hun startede på på philipinerne
men hun vil osse gerne arbejde her
læste i et andet indlæg om at læse på "lund" i sverige, men er det kun sprogligt ?
og hvad er alt det or noget med en sponser, og hvad er mulighederne for forlængelse (ikke fordi hendes værts familie ikke vil det, men de behandler hende ikke ligefrem som et medlem af familien... hellerup folk i en nøddeskal ?
hun er igang med dansk undervisning, dog snakker vi engelsk herhjemme indtil videre
undskyld det rodede indlæg, har så mange spørgsmål og ved bare ikke hvordan jeg skal finde rundt i det hele
på forhånd tak
J
herlev