Greencard Ordningen
: 17.04.2017 21:27:43
Hejsa
Jeg har hørt noget om at man kan få en form for nedslag i den sum man skal tjene for at leve op til lønkravet i Greencard ordningen. Fx den husleje m.m. man betaler mens man opholder sig i Danmark. Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette? Og skulle det kunne lade sig gøre, hvilke beløb kan så fratrækkes lønkravet?
Håber nogen kan hjælpe
Jeg har hørt noget om at man kan få en form for nedslag i den sum man skal tjene for at leve op til lønkravet i Greencard ordningen. Fx den husleje m.m. man betaler mens man opholder sig i Danmark. Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette? Og skulle det kunne lade sig gøre, hvilke beløb kan så fratrækkes lønkravet?
Håber nogen kan hjælpe