Side 1 af 1

Greencard Ordningen

: 17.04.2017 21:27:43
af Andersen42
Hejsa
Jeg har hørt noget om at man kan få en form for nedslag i den sum man skal tjene for at leve op til lønkravet i Greencard ordningen. Fx den husleje m.m. man betaler mens man opholder sig i Danmark. Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette? Og skulle det kunne lade sig gøre, hvilke beløb kan så fratrækkes lønkravet?

Håber nogen kan hjælpe :)

Re: Greencard Ordningen

: 09.07.2017 07:07:19
af fundiver199
Der er ingen lønkrav i greencardordningen, som desuden er afskaffet. Du tænker formentlig på beløbsordningen. Og nej beløbskravet på 408.800 (2017-niveau) er fast, det kan ikke reduceres.

Re: Greencard Ordningen

: 20.09.2020 21:07:17
af christianNN
Ordningen er afskaffet men der er stadig mange som er på den, da den bliver forlænget, hvis man kom på da det stadig var åben. Min kone er fx stadig på Greencard ordningen (selv om hun ligeså godt kunne være på beløbsordningen).