besøg fra ægypten

Her kan du skrive om/søge information om ophold i DK på andre grundlag end familiesammenføring eller EU-regler, f.eks. au-pair, studier og arbejde m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
magiksun
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18.01.2017 11:42:01

besøg fra ægypten

Indlæg af magiksun » 18.01.2017 11:52:12

Hej
Jeg har mødt en via internettet som bor i ægypten. Vi vil gerne mødes i virkeligheden, men jeg synes det lyder svært at få visum til danmark.

Vi er desværre så uheldige at der er en del aldersforskel hvilket jeg kan forstå at den danske stat antager som en ekstra risiko.
han er 22 og jeg er 34. Vi har skrevet sammen i nogen måneder, men at mødes i virkeligheden synes jeg trænger sig på for at se hvad dette kan udvikle sig til.

Jeg ønsker ikke at høre om fordommene, for jeg har været igennem disse tanker, men er overbevist om at der er mere imellem os end blot en der ønsker en opholdstilladelse i danmark.

Jeg har talt med udenrigsministeriet, de vil kigge på alder hvor længe man har snakket sammen, hvordan hans økonomi er hvad han laver hvor han bor og jeg ved ikke hvad. Helt ærlig det er et tourist visum, men man må åbenbart ikke besøge dk, hvis man ingen penge har. ( hvad er det for et land jeg bor i )

Jeg har en booket billet til ægypten til maj - påtænker at bruge det som dokumentation for han jo altså tager hjem igen efter besøget i dk. Han skal også hjem og læse efter sin ferie i februar.

Hvordan får han lettest visa til Danmark, hvilke faldgrupper har vi imod os?
på forhånd tak.

skaanebo
Indlæg: 12137
Tilmeldt: 09.06.2007 19:00:10

Re: besøg fra ægypten

Indlæg af skaanebo » 18.01.2017 13:13:56

Hvis du skal være referent til en visumansøgning, skal I have mødtes i virkeligheden først. Ellers gives der automatisk afslag.

Besvar