Skema SG4

Her kan du skrive om/søge information om ophold i DK på andre grundlag end familiesammenføring eller EU-regler, f.eks. au-pair, studier og arbejde m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
cat2016

Skema SG4

Indlæg af cat2016 » 05.01.2016 19:04:58

Hej allesammen

Jeg har et spørgsmål omkring skema SÅ 4 (ophold på andet grundlag).Efter skilsmisse med min danske eksmand, har jeg beholdt min opholdstilladelse pga. paragraf 9 stk. 1, Nr. 1 jf. paragraf 26, stk.1. ( tilknytning til danske samfund).Efter skilsmisse boede min søn ( født i Dk) hos mig og havde samvær med sin far hver anden weekend. Vi havde og har stadig fælles forældremyndighed over ham.Nu er situationen ændret sig bor hos sin far og er hos mig hver anden weekend og i ferier.

Jeg skal forlænge min opholdstilladelse nu og der er et punkt hvor man skal vælge om grundlaget til min opholdstilladelse forsat til stede eller ej.Der er også at mulighed at skrive at jeg er i tvivl hvorvidt grundlag for opholdstilladelse er forsat er til stede.

Det er meget vigtigt at vælge en rigtig variant. Men jeg ved ikke om det har en stor betydning for forlængelse at bopæl og samværeomfang er ændret.

Jeg håber at der er nogle der kan give sin mening om det.

Men

Cat

Besvar