Jeg ansøgte om fs d.14.maj - og har stadig ikke modtaget kvittering
Da jeg indleverede min ansøgning, sagde manden ved disken at det gik pt. hurtigt med fs via eu-reglerne... Så jeg ville høre noget indenfor 10 dage... Da jeg ikke gjorde det, ringede jeg til us - og hun fortalte mig at der var 30 dages ventetid på bare kvittering...
Er der nogen af jer der har erfaring med hvor længe det tager us at behandle en sag pt???
Kan ikke overskue at skulle vente i 6 mdr... Evt få nej, hvilket de fleste gør pt... Og så vente ydeligere 6 mdr på at klagen evt. bliver godkendt...!!!
Synes seriøst det er svineri... Aner de slet ikke hvor meget vores liv står på standby imens alt dette foregår...
Og manden må ikke arb - hvilket gør at man skal klare det hele med 1 indkomst...
Han vil bare så gerne igang.. Gå i skole.. Og han har allerede job på hånden...
Jeg har altid været stolt af at være dansker... Men efter jeg selv er kommet i denne situation - og ikke kan få lov til at være sammen med den jeg elsker, i meget eget land... Tjaaaa er sku begyndt at tvivle lidt...
Hvis jeg ikke havde et meget tæt bånd til min familie, var jeg flyttet til tyrkiet for længst....
Der er mange derude, der sidder i samme situation som jeg og min mand...
Jeg ønsker jer alle held og lykke... Vi bliver nød til at blive ved med at kæmpe for vores sag... Vores kærlighed... Og vores rettigheder...
God søndag derude....