Bliver bil med danske nummerplader accepteret af US

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
reza4life

Bliver bil med danske nummerplader accepteret af US

Indlæg af reza4life » 19.04.2011 13:04:48

Jeg jeg har tænkt mig at tage kampen op med US igen efter afslag på EU ophold,derfor har jeg tænkt på at bruge min bil til at pendle frem og tilbage i stedet for tog og bus.Det vil styrke min bevis markant,pga brobizz vil jeg kunne bevise hvor mange gange jeg har været frem og tilbage.Men min bil har danske nummerplader men er forsikret på min svenske adresse i Sverige via Codan i Danmark.Jeg ville bare høre om det vil skabe tvivl hos US eller de vil acceptere at jeg har en dansk bil som jeg bruger til at pendle på ?

fundiver199

Re: Bliver bil med danske nummerplader accepteret af US

Indlæg af fundiver199 » 19.04.2011 13:42:52

Du må slet ikke køre rundt i en bil på danske plader, når du bor i Sverige. Den skulle have været omregistreret til svenske plader senest 14 dage efter, du flyttede. Så rigtig dårlig ide, du der har fået.

ÆUG´s rådgivning sender dig et udkast til et klagebrev senere, men vi har ikke haft tid til at kigge på jeres sag endnu. Så slå koldt vand i blodet og lad være med at foretage dig noget, før du hører fra os.

Besvar