samtale i sverige.....

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
coolg

samtale i sverige.....

Indlæg af coolg » 09.03.2011 23:59:21

Hej alle.

jeg bruger sverige metoden, til familiemasføring for at få min kone heroppe. og har tænkt mig at blev i sverige et par år.

jeg flyttede til sverige jan 2011. min kone som er statsløs palæstinenser, sendt alle dokumenter udfyldt og det hele i startten af februar.

i mandags blev hun ringet op af den svenske konsulat i Jerusalem, at hun skulle møde Ons. til en samtale i ramallah.

hun har nu været til samtale, hvor hun blev udspurgt om alt: min bopæl- ægteskab - mig osv.

hun fik så at vide at der ville 2/3 uger får papiret var nået til sverige, hvor migrationsverket i sverige, ville kontakte mig.. med hensyn til en samtale. og derefter ville der går 2/6 uger for udstedelse af opholds kort.

hun fik også et sagnr. til opfølgning af sagen, og fik at vide at jeg bare skulle ringe konstant for at holde mig opdagteret, så ville sagen blive behandlet hurtiger.

Mit spørgsmål er.: jeg har fået at vide at hvis man er dansk statsborger og flyttet til sverige, så kommer ingen af parterne til samtale.
samtale gælder kun for svenske statsborger, kan det passe??

ik at det er noget problem, at jeg bliver kaldt til samtale.

Håber nogle kender svaret :D

skaanebo

Re: samtale i sverige.....

Indlæg af skaanebo » 10.03.2011 07:33:51

Dine informationer er forkerte. Hvor har du fået det at vide henne? I hvert fald ikke her fra forum.

Besvar