Lykke Over Landet

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Leoness
Geografisk sted: Herlev, Danmark
Kontakt:

Lykke Over Landet

Indlæg af Leoness » 30.07.2010 18:52:44

Hej ÆUG,

Jeg har sådan brug for at dele med Jer, at min amerikanske mand nu i dag har fået godkendt sin ansøgning om opholdstilladelse efter EU-reglerne!
Det er bare så fantastisk!

Når jeg ser tilbage på starten af processen, så synes jeg godt nok den har været lang og hård, men når vi sidder her med brevet i hånden, samt hver vores hånd på min højgravide mave, så har det helt sikkert været det hele værd.
Lykken vil ingen ende tage!

Så nu vil jeg bare gerne sige af hjertet tak. Tak for al den hjælp og støtte som vi har modtaget herindefra. Især fra Skaanebo og Fundiver - Jeres input har været guld værd!

Jeg vil rigtig gerne give igen til dette community, så ringene i vandet kan brede sig. Lige pt. skal folk være velkomne til at skrive til mig på mdiduro @ hotmail . com (uden mellemrum) hvis de trænger til nogen at snakke med - det kan være en rigtig hård og følelsesmæssig rutchebane, og jeg står gerne klar med opmuntring og den viden jeg har.
Når jeg går på barsel satser jeg på at vise mig mere herinde også. Jeg er også at finde på Facebook under samme E-mail.

Så, endnu en gang tak. Uden ÆUG så tror jeg ikke vi ville sidde hvor vi sidder nu.

Mit hjerte går ud til de af Jer som stadig kæmper; opgiv ikke kampen for kærligheden!

~Marianne

Nordstjernen
Geografisk sted: Sverige

Re: Lykke Over Landet

Indlæg af Nordstjernen » 01.08.2010 01:29:27

Leoness skrev:Hej ÆUG,

Jeg har sådan brug for at dele med Jer, at min amerikanske mand nu i dag har fået godkendt sin ansøgning om opholdstilladelse efter EU-reglerne!
Det er bare så fantastisk!

Når jeg ser tilbage på starten af processen, så synes jeg godt nok den har været lang og hård, men når vi sidder her med brevet i hånden, samt hver vores hånd på min højgravide mave, så har det helt sikkert været det hele værd.
Lykken vil ingen ende tage!

Så nu vil jeg bare gerne sige af hjertet tak. Tak for al den hjælp og støtte som vi har modtaget herindefra. Især fra Skaanebo og Fundiver - Jeres input har været guld værd!

Jeg vil rigtig gerne give igen til dette community, så ringene i vandet kan brede sig. Lige pt. skal folk være velkomne til at skrive til mig på mdiduro @ hotmail . com (uden mellemrum) hvis de trænger til nogen at snakke med - det kan være en rigtig hård og følelsesmæssig rutchebane, og jeg står gerne klar med opmuntring og den viden jeg har.
Når jeg går på barsel satser jeg på at vise mig mere herinde også. Jeg er også at finde på Facebook under samme E-mail.

Så, endnu en gang tak. Uden ÆUG så tror jeg ikke vi ville sidde hvor vi sidder nu.

Mit hjerte går ud til de af Jer som stadig kæmper; opgiv ikke kampen for kærligheden!

~Marianne
Mange gange tillykke, det er en vidunderlig følelse, især når man har kæmpet længe!

God sommer!

-NS

fundiver199

Indlæg af fundiver199 » 01.08.2010 08:01:05

Kære Marianne

Hjertelig tillykke med, at det hele er gået i orden for jer. Og det er rigtig dejligt at høre at du har lyst til at give noget igen ved at hjælpe andre. Du kunne evt. også skrive et kortfattet indlæg, hvor du beskriver hovedtrækkene i jeres forløb. Jeg tror mange føler sig meget usikre og kan have glæde af at læse helt konkrete eksempeler på, at det virkelig kan lade sig gøre, og ikke mindst hvordan.

Leoness
Geografisk sted: Herlev, Danmark
Kontakt:

Indlæg af Leoness » 01.08.2010 09:31:07

God idé!

Det vil jeg helt sikkert gøre.

Endnu engang tak, Fundiver.

Besvar