Jeg ved ikke hvad jeg skal forholde mig til.
Jeg kan ikke sove min mand er ved at blive sindsyg overr dette meget naervepirende system...
Mandag aflevede min mand ansoegningspapirene (svenske ambasade via eu reglerne) damen i skranken forlangte 125lira men jeg forklarede at vi gjorde det via eu reglerne som hun saa ogsaa kunne se ud efter ansoegningsblanketterne. saa de 125 lira slap vi for.
Onsdag ringede min mands telefon hvor han desvarre ikke naaede at ta den
Torsdag morgen ringer ambasaden saa igen og siger kom og hent dit pas vi har truffet en afgoerelse.
Fredag er aabenbart lukket (idag) saa det blir mandag morgen han ska til ankara igen.
Hun naevner ikke om vi skal aflevere en tur/retur billet eller hvad? Er det maaske tegn paa at vi har faaet en afvisning??
jeg forstaar det bare ikke jeg har brugt meget tid derinde i dette vidunderlige forum paa at faa papirene helt korrekt skrevet og har givet de sidste 5 lonsedler samt aarsopgorelse. Der var ikke en eneste ting damen bad om som vi ikke kunne give hende. Det maa da vare godt tegn?
Jeg taenker bare bestiller vi et billet som er virkelig dyr i ojeblikket og han faar afvisning? hvad saa?? saa gaar den bare til spilde??
Haaber nogle har provet og ka hjaelpe..............
Vil bare gerne hjem til sverige igen med min mandççç
HJAELP........................
-
fundiver199
Re: HJAELP........................
Hvis ambassaden bare har meddelt, at der er "truffet en afgørelse", så er det nok ikke nogen god idé at begynde at købe billet, for "afgørelse" kan jo, som du selv er inde på, både betyde, at visum er bevilget, og at ansøgningen er blevet afslået.
Så det bør I da få opklaret, før I foretager jer noget videre. Og hvis ambassaden har lukket i dag, jamen så må det jo vente til på mandag.
Men ærlig talt hvorfor spurgte din mand ikke, om visum var blevet bevilget, da de ringede til ham? Det havde da været rart at få den oplysning, så I ikke skulle gå og spekulere over det hele weekenden.
Så det bør I da få opklaret, før I foretager jer noget videre. Og hvis ambassaden har lukket i dag, jamen så må det jo vente til på mandag.
Men ærlig talt hvorfor spurgte din mand ikke, om visum var blevet bevilget, da de ringede til ham? Det havde da været rart at få den oplysning, så I ikke skulle gå og spekulere over det hele weekenden.
-
camillacelik
Re: HJAELP........................
De kan ikke svarer pr telefon om der er bevilget visum eller ej det maa de svenske aabenbart ikke